איך בוחרים איש מקצוע מקצועי לבדיקות בתים לאחר שיפוץ?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

תבדקו את הבית: הבדיקה הכה חשובה שלא הכרתם

היא יכולה להציל מהרבה עוגמות נפש, למנוע חרטות ואפילו סכנת חיים, אבל לא כולם מודעים אליה. בדק הבית לאחר שיפוץ היא בדיקה חשובה ויש שיגידו אפילו הכרחית. הכירו את הבדיקה החשובה ואת הסיבות לביצועה.

שיפצתם? תתחדשו! אבל זה לא הסוף

אז השקעתם, בדקתם, חיפשתם, השוואתם, התייעצתם ושילמתם בכדי לבנות את בית החלומות שלכם. כל צעד נעשה במחשבת תחילה, אנשי מקצוע רבים בחנו את חומרי הגלם ואת הבניה עצמה ובסופו של דבר הגעתם אל התוצאה הסופית.

מלמעלה הכל נראה יפה ומצוחצח, אך כאנשים מן השורה, שלרוב לא מתעסקים בבניה באופן מקצועי, האם יש לכם את הכלים לבדיקה הסופית? האם אתם יכולים להיות בטוחים שהשילוב של כל המוצרים האיכותיים שאותם בחרתם  כל אחד בנפרד הוא נכון או שאולי יש מקום עבור שירות בדק בית מקצועי?

מדוע בדק בית מקצועי היא בדיקה הכרחית לאחר השיפוץ?

רובינו מודעים לחשיבות שיש לבדיקת דירה לפני קניה אבל לא כולנו עדיין מודעים לחשיבות שיש לבדיקה לאחר שיפוץ. לעתים יכולות להיווצר בשיפוץ הדירה תקלות מהותיות שיכולות להגיע אפילו לכדי סיכון חיי אדם. בדיקה מקצועית של השיפוץ יכולה לוודא שהשיפוץ לא יצר ליקוי בשלד של הבית, לא הזיז את היסודות, את הקירות או סדק את השלד עצמו.

בדיקה מקצועית יכולה לעלות על ליקויים מסוכנים פחות אבל משמעותיים באותה המידה: בדיקת איכות של החומרים שבהם השתמש הקבלן בבניה וההתאמה שלהם לצרכיו של הדייר הספציפי בדירה ופגמים בבידוד או בהתאמת התשתית למבנה. בנוסף בדיקה יסודית של הדירה לאחר השיפוץ יכולה לעלות על ליקויי בטיחות כמו מעקה נמוך מדי, סורגים שלא מותקנים נכון או מדרגות גבוהות או נמוכות מדי.

למה לא לעשות בדק בית לבד?

על כל הפגמים האלה קשה עד בלתי אפשרי לעלות בעין בלתי מקצועית. רק איש מקצוע ידע להגיד האם המעקה החדש תואם לגובה הנדרש בחוק או האם הצינור שהותקן במטבח מתאים לצרכי המתגוררים בדירה. בדיקה אישית של הדירה, על אף החיסכון הכלכלי שבה, עלולה לעלות ביוקר כשחלילה חוסר ההתאמה של הדירה המשופצת תעלה ביוקר גדול הרבה יותר עם התפרצותה של בעיה.

את מי כדאי להזמין לביצוע בדק הבית ואיך לבחור את הבודק הנכון?

ישנה חשיבות בהזמנה של איש מקצוע שמכיר את תחום השיפוץ היטב. כדאי לוודא שהבודק מתמחה לא רק בתחום ספציפי אלא מבין גם בחשמל, גם באינסטלציה ובכל התחומים בהם עסקו בשיפוץ או להזמין לבדיקה קבוצה של אנשי מקצוע שמתמחים כל אחד בתחומו ומתאמים ביניהם את הבדיקה כדי לוודא שבכל התחומים הבניה תקינה.

כדאי שאיש המקצוע שיוזמן לבצע את הבדיקה לא יהיה קשור לשיפוץ המבנה וזאת על מנת שיוכל לשמור על אובייקטיביות ולבוא ממקום נקי אל הבדיקה הכה חשובה.

לסיכום, אל תזלזלו בבדיקה הזו, היא הרבה יותר חשובה ממה שנוטים לחשוב והיא עלולה להציל חיים או לפחות להציל אתכם מעוגמות נפש לא קטנות

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »