איך לבחור ארון אמבטיה לאחר שיפוץ

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

 

לאחרונה חל שינוי גדול בתפיסת העולם לגבי עיצובו של חדר האמבטיה . המגמה היא ליצור חדר רחצה נעים, בגוונים שקטים ומרגיעים כך שתהיה בו אוירה נעימה במיוחד לכל מי שנכנס אליו .

חדר האמבטיה הוא אי של שקט שאליו מגיעים בני הבית בעיקר בתחילת היום או בסופו, אך הוא גם חדר שאמור להיות נוח לשימוש יום יומי ולהכיל ארון אמבטיה פונקציונלי התואם את הצורך בכל אחד מהבתים.

מי שעובר לדירה חדשה או מבצע שיפוץ מאסיבי של חדרי הרחצה נתקל באין ספור עיצובים חדשניים של ארון אמבטיה בגדלים שונים, בצבעים מרהיבים המיועדים למיקומים שונים ברחבי החדר . מעצב הפנים או הלקוחות בוחנים את הצורך של כל משפחה, מה גודלו של שטח האחסנה הנחוץ להם ומהם הפריטים שאותם יש צורך לאחסן. על פי קביעה זו, יקבע כמה מגירות יהיו בארונות ומה יהיה נפחם, אם ליצור גם ארוניות, מדפים נפרדים למגבות בתחתית הארון, אם לתלות גם ארון שירות ועוד.

רצוי לרכוש ארון אמבטיה שמיקומו נמצא מעל הרצפה כך שהוא לא יינזק במקרה של הצפה עקב תקלה במערכת הצנרת, דבר שעלול לגרום לו לנזק בלתי הפיך. אפשר למקם אותו בגובה של כמה סנטימטרים בודדים מעל הרצפה או במיקום גבוה הרבה יותר.

עיצובו של הארון תואם את הנראות הכללית של חדר האמבטיה, הוא מתמזג עם הקו העיצובי ויוצר הרמוניה בדרך כלל בצבעים שקטים בהירים אך לא רק. הגוונים הרבים שבהם נצבעים הארונות החדשניים בגימור האפוקסי כוללים צבעים בהירים כמו תכלת, ירקרק או שמנת ולחילופין גם צבעים כהים יותר כמו שחור או אדום .

כל ארון אמבטיה מכיל ארוניות או מגירות בעלי קיבולת נאה שמאפשרת לאחסן בהם מוצרים רבים בנוחות מקסימלית . לכל מגירה קיים מנגנון שקט כך שהיא נטרקת לבד באיטיות. בכל ארונות האמבטיה מותקנים אביזרי פרזול איכותיים כמו צירים שאינם מחלידים, מסילות איכותיות וידיות בהיצע נרחב של צורות וצבעים המוסיפות יופי רב לכל ארון.

בחדרי אמבטיה גדולים ועל פי הצורך, מתקינים גם ארון שרות המתחיל מכמה ס"מ מעל הרצפה וכולל כמה מגירות וארוניות לאחסון מגבות, מכלי סבון, פריטי קוסמטיקה ומוצרים נוספים. או לחילופין תולים את הארון בגובה, כדי למנוע גישה של ילדים קטנים לתכולתו .

ארונות האמבטיה המודרניים והמעוצבים בנויים בדרך כלל מעץ סנדוויץ' איכותי בגימור אפוקסי .את החזית מייצרים מעץ מלא בגימור אלון מבוקע או לחילופין MDF המתאים במיוחד ללחות הקיימת בחדרים הרטובים. מעל הארון מייצרים משטר בוצ'ר והכיור מונח עליו או מזמינים אופציה של כיור הבנוי בחלק הפנימי.

ארון אמבטיה הוא מוצר שלא רוכשים לעיתים תכופות ולכן חשוב להקדיש לנושא זה מחשבה לפני ביצוע ההזמנה ולהתאים את ייצורו בהתאמה מיטבית לצורך המשפחתי.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »