איך לבחור ארונות אמבטיה?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

משפצים את חדר הרחצה? אל תפספסו את ההמלצות הבאות

אם אתם מעוניינים לשפץ את חדרי הרחצה בבית, כדאי לזכור שמצד אחד מדובר באחד החדרים השימושיים ביותר בבית, ומצד שני השיפוץ שלו יכול להיות מורכב ויש צורך באנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון.

מהם הגורמים המשפיעים על מורכבות השיפוצים בחדרי רחצה?

חומרי הגלם בהם משתמשים בשיפוץ חדרי רחצה חשובים מאד, מכיוון שהם צריכים לעמוד בקריטריונים הייחודיים של חדרים אלו. במקרים רבים מידות החדר קטנות וצריך לתכנן בדיוק רב היכן יהיה המקום של כל דבר ולבצע את האינסטלציה כך שתעמוד בעומס לזמן ארוך, ובנוסף לא תמיד יש פתרונות אוורור מספקים ולכן יש מידה גבוהה של רטיבות ולחות.

בכל חדר רחצה יש בדרך כלל צורך באסלה, כיור ואמבט או מקלחון. בנוסף, משפחות רבות מבקשות להתקין גם פתרונות אחסון מתאימים שישתלבו עם העיצוב החדש של החדר וישמשו להנחת מוצרי טיפוח גוף ושיער, תכשירי קוסמטיקה, מברשות שיניים, מגבות ועוד. המענה הטוב ביותר הוא הזמנת ארונות אמבטיה, אך חשוב לדעת לבחור בארון מתאים.

המלצות בבחירת ארונות אמבטיה

ההמלצה הראשונה היא לא להעמיס מדי על החדר. אם יש לכם יותר מחדר רחצה אחד בבית, כדאי לחשוב מראש אילו חפצים תצטרכו בכל אחד מהחדרים ובהתאם לכך לבחור ארונות אמבטיה. כך תחלקו את העומס בין החדרים ותוכלו להסתפק בארונות קטנים וייצוגים יותר.

ההמלצה השנייה היא לזכור לאיזו כיוון נפתחת הדלת ולקחת זאת בחשבון כאשר בוחרים ארונות אמבטיה. חוסר חשיבה עלול להוביל לכך שהדלת תתחכך בארון בכל פעם שיפתחו אותה והיא גם עלולה להפריע לגישה נוחה לארון.

ההמלצה השלישית היא להתעדכן בטרנדים המובילים כיום בעיצוב חדרי רחצה ולראות האם הם יכולים לשרת גם אתכם. דוגמה לטרנד כזה הוא בניית ארונות אמבטיה תלויים והיתרון שלהם הוא כפול: יצירת מראה מרווח ומאוורר וגם גישה נוחה לניקוי מתחת לארון.

ההמלצה הרביעית היא לבדוק האם כדאי לבחור ארון שאהבתם בקטלוג קיים או להזמין ארונות אמבטיה לפי מידה. היתרון בארונות אלו זו היכולת להתאים את מידות הארון למידות חדר הרחצה בביתכם באופן המקסימלי.

המלצות נוספות בשיפוץ חדרי רחצה

ארונות אמבטיה חשובים אך הם אינם המרכיב הבלעדי. מרכיבים נוספים שיש לקחת בחשבון הם: כיור רחצה, אמבט או מקלחון, אסלה, חיפוי הקירות וכלי סניטציה. חשוב לבחור בחומרי גלם איכותיים אשר עמידים ללחות ולרטיבות, כדי שיוכלו לשמש אתכם למשך שנים רבות וטובות.

המלצה נוספת היא לתכנן היטב מראש איזה סגנון אתם רוצים ולפי זה לבחור את כל המרכיבים. תכנון נכון הוא המפתח לשיפוץ חדר אמבטיה ועיצובו בסגנון נעים והרמוני, בעוד שחוסר תכנון עלולים להוביל למראה מבולגן ולבחירה במרכיבים שאינם פונקציונאליים ונוחים לשימוש.

אפשרויות העיצוב הרבות הקיימות כיום, הופכות את חדר הרחצה לאחד החדרים היפים ביותר בבית. הכל תלוי בבחירות הנכונות שתעשו, הן ברכישת אלמנטים איכותיים ופונקציונאליים, והן בהעסקת אנשי המקצוע שיבצעו את השיפוצים בפועל.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »