איך מעצבים חדר נוער?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

עיצוב חדרי נוער הוא מטלה מאתגרת מסיבות רבות ושונות. בראש ובראשונה – נדרשת תקשורת עם בני העשרה, שלעיתים קרובות מביעים העדפות שאינן הולמות כלל את טעמם של ההורים. פער הדורות מקבל כאן ביטוי משל עצמו ונדרשת הרבה סבלנות כדי להגיע לפתרונות מוצלחים שיהיו מקובלים על כולם. סיבה נוספת לכך שהחדרים של בני העשרה מציבים אתגר מיוחד היא השימושים הרבים שייעשו בחדר. נערים ונערות אוהבים להיסגר בחדרם לשעות ארוכות, לארח חברים – וכמובן – החדר צריך להעניק סביבת למידה נוחה ואפקטיבית. כדי להבטיח כמה שפחות חיכוכים ומתחים כדאי להקדיש לנושא מחשבה ותכנון.

חדר נוער – עיצוב חוויתי

כשמתכננים חדר נוער מגלים שזמנם של הציורים החמודים וצבעי הגלידה עבר. מרבית הנערים והנערות יעדיפו מראה דרמטי יותר. דרך נהדרת להשיג אפקט שצעירים אוהבים במיוחד היא לעשות שימוש באלמנטים כמו טפטים ומדבקות קיר שמעניקים בעלות הגיונית מראה מיוחד ואפקט מרשים. חדר עם קיר שלם שמציג צילום מדהים של נוף עירוני מואר או פעילות ספורטיבית הוא אלמנט עוצר נשימה שיכול לתת לחדר אופי מיוחד וחד פעמי. תמונות טפט מגיעות כיום במבחר אדיר ואפשר למצוא משהו לכל טעם  – מנערה רומנטית שמעוניינת באיור עדין ועד לנער אנרגטי שיעדיף תמונה מלאת תנועה וצבע.

כאשר אתם מתכננים את חדר עבור בני נוער בביתכם נסו לבחור את החדר המרוחק ככל האפשר כדי להעניק להם כמה שיותר פרטיות ולתת לשאר בני המשפחה מרחק מהרעשים והמוזיקה בשעות הקטנות של הלילה. זכרו שצעירים אוהבים חללים מיוחדים ושונים. אם יש לכם חדר מאתגר יותר – למשל חדר שתרצו להקים בו לופט או חדר בעל צורה לא שגרתית – אפשר לבצע תכנון יצירתי ולהגיע למראה מעניין. מעבר לאלמנטים קישוטיים כמו טפטים ומדבקות קיר  שהוזכרו לעייל חדרי נוער יכילו בדרך כלל עמדת עבודה, מיטה-וחצי או מיטה נפתחת ומקומות לאחסון. נחמד אם מצליחים לשלב גם פינת ישיבה – מעין סלון קטן שיתאים לאירוח. נסו לתכנן את החדר בצורה מתוחכמת כדי להקל על המתבגרים במשימה המורכבת של השמירה על הסדר והניקיון בעזרת פריטים כמו סל לאחסון כביסה, סל ניירות וכדומה. אם אכן תבחרו בפתרון כמו תמונות טפט אפשר להפוך אותן לנושא המרכזי של החדר. כך למשל תמונה של חוף ים תתאים לחדר בגוונים בהירים שישולב בו ערסל כפינת ישיבה. נוף רומנטי יתאים לרהיטים בסגנון מיושן ורגוע – וכן הלאה.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »