אמבטיה או מקלחון?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

הרגע בו אנו נכנסים להתקלח בתחילתו או בסופו של כל יום הוא רגע שכולנו מצפים לו הודות לרוגע שהוא משרה וגם בזכות רגעי הלבד שהוא מעניק לנו. מלבד תחושת המים החמימים על עורנו, גם המבנה והמראה של חדר האמבטיה משפיעים על ההרגשה שלנו, ולכן חשוב לעצב אותו באופן שישרה אווירה נעימה ומזמינה. למרבה השמחה, כיום ניתן ללבחור מגוון עיצובים מדהימים לחדר האמבטיה שיגרמו לכם לרצות להיות בו בכל עת, וגם להשרות את אותה אווירה שיכולה להיות רק בחדר הזה.

לפני הכל – אמבטיה או מקלחון?

עיצוב מחדש או שיפוץ של חדר האמבטיה מאפשרים להפוך אותו לחלל נעים וגם שימוש כשהבחירה הגדולה ביותר היא החלטה על אמבטיה או מקלחון. כדי שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה ולשהות בחדר הזה בנעימים, חשבו על הדברים הבאים בעת ביצוע ההחלטה שלכם:

  1. מטרת החדר – יש בינינו אנשים שאוהבים לטבול באמבטיה חמימה ומוקצפת מספר פעמים בשבוע או חודש, ויש כאלו שמעדיפים מקלחת קצרה ונעימה. כאשר אתם מחליטים בין אמבטיה או מקלחת, חשבו על המקלחות שאתם רוצים לעשות כדי להתאים את אחד הפריטים הללו עבור הרצונות שלכם, וכן את האביזרים הנלווים להם, כמו ברזים למקלחת.
  2. גודל חדר האמבטיה – הגודל של חדר האמבטיה שלכם מהווה גורם משמעותי בהחלטה בין התקנה של אמבטיה או מקלחת, כשאמבטיה מתאימה לחללים גדולים יותר מאשר מקלחת. אם יש לכם חדר אמבטיה קטן בבית, עדיף שתבחרו בהתקנה של מקלחת או מקלחון במקום אמבטיה ש"תשתלט" על חלק נכבד ממנו ותהפוך את השהייה בו לצפופה ולא נוחה.
  3. בטיחות – אנשים וגם ילדים נוטים ליפול יותר באמבטיות בגלל התחתית החלקה שלהן לעומת מקלחות שבהן ניתן לעמוד בצורה יציבה. לכן, אם יש בביתכם ילדים או אנשים מבוגרים, מומלץ שתבחרו במקלחת על פני אמבטיה שניתן יהיה לעמוד בה בצורה נוחה ויציבה בלי ליפול ולהיפצע כתוצאה מכך.

ואחרי הכל – בחירת אביזרים נלווים

לאחר שתעשו את ההחלטה בין אמבטיה או מקלחת, תוכלו לפנות לעיצוב של יתר חדר האמבטיה שלכם עם אביזרים נלווים ומעוצבים להפליא שניתן למצוא כיום. מלבד אריחים צבעוניים או חלקים שקיימים היום ויכולים להחיות ולתת צבע לכל חלל, תוכלו לבחור גם תאורה רכה ונעימה שתשרה אווירה רגועה בחלל הזה.

אביזרים חשובים נוספים הם ברזים למקלחת שניתן לבחור במגוון עיצובים וכן במגוון צורות פתיחה שיכולות להקל לכם על החיים ולהפוך כל חוויה למקלחת. היום אתם יכולים ליהנות ממגוון גדול של ברזים למקלחת בעיצובים מודרניים או קלאסיים שמלבד היותם נאים יכולים גם לחסוך במים בהתאם לדגם שלהם. את העיצוב של חדר האמבטיה תוכלו להשלים עם אביזרים סניטריים שונים כמו סבוניות, כלי אחסון וגם ארוניות נפלאות ושימושיות שיכולות לעשות לכם סדר בחדר הזה.

המקלחת היא אחד החדרים האהובים על כולנו ובצדק – בחלל הנפלא הזה אנו יכולים להירגע בתחילתו או בסופו של יום עבודה ארוך ועם קצת מחשבה והשקעה, גם חדר האמבטיה שלכם יכול להיות מזמין ונעים.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »