התקנת מערכת חימום בזמן שיפוץ

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

החימום התת רצפתי יכול להיות ההבדל בין חורף נעים ואיכותי לבין חורף מקפיא אפילו אם זה בסלון הביתי שלכם. למרות שכל היתרונות שלו ברורים לכולם, ההתקנה שלו היא דבר יותר בעייתי שגורם לאנשים רבים לחשוב פעמיים. אם אתם משפצים את הבית זה מועד טוב להתקנה כדי להסב את הבית לנעים גם בחורף.

פתרון החימום הטוב ביותר

חימום תת רצפתי הוא מפתרון החימום הטוב ביותר . בעולם ובעיקר באירופה ובצפון אמריקה זהו פתרון החימום המוביל שבחלק מהמקומות מגיע כסטנדרט קבוע בבנייה ובישראל הוא צובר תאוצה בעיקר בשנים האחרונות כשיש צורך בשהייה איכותית בבית גם בחורף. למרות שהחורף בישראל אינו ארוך ואינו קשה במיוחד הוא מגיע לטמפרטורות נמוכות ביותר ויכול לגרום לנו לא רק להתכסות בכמה שמיכות בסלון וללכת תמיד עם גרביים אלא לעלויות חימום גבוהות מאוד דבר שלא יקרה עם החימום התת רצפתי.

מה כוללת התקנת מערכת חימום תת רצפתי?

מערכת חימום כזו יכולה להיות ארוכה וההשלכות שלה מעט יותר גדולות מאשר פתרונות חימום אחרים. התקנת מזגן למשל היא התקנה לא פשוטה שיכולה לארוך כמה שעות טובות אך בסופו של דבר עיקר ההתעסקות היא בחלק החיצוני של הבית ובמקרים קיצוניים נדרשת הנמכת התקרה. התקנת החימום התת רצפתי לעומת זאת צריכה להיות מותקנת מתחת לרצפה מה שהופך את המשימה לקשה כיוון שיש צורך להסיר את הפרקט או את הריצוף שקיים, להתקין מערכת צינורות שתגיע לכל נקודה בבית ולאחר מכן להחזיר את הכול.

התקנת מערכת חימום בזמן שיפוץ

אם אתם רוצים להתקין את המערכת כדאי מאוד למצוא את התזמון הנכון. אם גם ככה החלטתם לשפץ את הבית מומלץ לכם ללכת על כל הקופה ולהתקין גם חימום תת רצפתי שיהפוך את החורף שלכם להרבה יותר נעים. בזמן השיפוצים בכל מקרה יהיו שיפוצניקים רבים בביתכם שיהרסו קירות, יבנו קירות או יצבעו את כל הבית, תלוי מה אתם רוצים לשפץ, וזה בדיוק הזמן להתקין את המערכת בכל חדר וחדר. אמנם זה יהפוך את הבית שלכם לבלתי נסבל למשך כמה ימים אך זה יהיה שווה את המאמץ כשבחורף בלחיצת כפתור אחת תוכלו לקבל בית חם, נעים, בלי תחושת יובש ומאוד חסכוני.

למה צריך לשים לב בזמן ההתקנה?

התקנת מערכת כזו מורכבת בזמן שיפוצים יכולה להיות רעיון גאוני ומהפכני אך חשוב שתדעו איך ליישם אותו נכון. בסופו של דבר מהלך ההתקנה מורכב מאוד וחשוב להתקין אותה בחוכמה כך שלא תפריע לשיפוצים האחרים וכמובן אותם שיפוצים לא יפריעו להתקנה. בזמן ההתקנה כל החלק התחתון של הרצפה שלכם יהיה חשוף וכך למשל בעלי המקצוע האחרים לא יוכלו לשנות כלום בחדר הנוכחי כיוון שבסופו של דבר הם לא יוכלו לדרוך. בנוסף, גם אם בחלק מהרצפה יהיה אפשר לדרוך, יש חשש שלכלוך או צבע יריעו להתקנת הצינורות ולכן מומלץ לתכנן הכול היטב.

מה קודם למה, השיפוץ להתקנה או ההתקנה לשיפוץ?

אם אתם הולכים לבנות עוד קירות או להרוס קירות מסוימים בבית, כדאי מאוד קודם כל להסביר לצוות שיתקין חימום תת רצפתי מה בכוונתכם לעשות ורק לאחר מכן לשפץ, כמובן בעצתם. החימום צריך להגיע לכל חלקי הבית כדי שהבית שלכם באמת יהיה חמים ונעים כמו שאתם רוצים ואם תמהרו או לא תהיו מדויקים בשלב התכנון, כל הביצוע ייראה בדיוק אותו הדבר: מבולגן, מבולבל ולא כמו שרציתם. חשוב מאוד לחבר את המידע בין כל מי שפועל בשטח למען המטרה המשותפת וזה בית משופץ ואיכותי יותר.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »