טיפים לבחירת סוכך

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

כאשר מגיעים חודשי החורף הגשומים והקרים נאלצים בבתים רבים לצמצם את שטח המגורים כאשר המרפסת יוצאת מכלל שימוש לשנת חורף משמימה. אם מדובר בדירת קרקע הרי שגם החצר תהיה מושבתת ולמעשה בני הבית ייאלצו להצטופף ולשהות משך כל שעות היום בשטח הבית המקורה שנותר להם לפליטה. האם לא כדאי למצוא פתרון כדי שהמרפסת תוכל להמשיך לשמש אותנו?

בבתים רבים אנחנו מוצאים כי החורף מתקיל אותם עם מצב כמעט בלתי אפשרי. אם הם התרגלו לבלות שעות רבות במרפסת או בחצר, מגיע לו החורף הגשום וסוגר אותם בין קירות הבית הדחוקים כאשר מדובר במצב שלא ממש מיטיב – בלשון המעטה – עם אף אחד מהם. אי אפשר לצאת לחצר וגם לא למרפסת והדבר משפיע מאוד על איכות החיים. יש מה לעשות נגד זה? תופתעו לשמוע, אבל – כן! אפשר להתקין סוכך למרפסת או לחצר ובכך להחזיר חלק גדול משטח הבית לפעילות.

מתקינים סוכך ונהנים מבית גדול גם בחורף

הבחירה של סוכך לבית עשוי לפתור עבורנו בעיות רבות כאשר יש לנו הרבה מאוד אפשרויות שונות של סוככים שיעניקו למרפסת או לחצר את ההגנה המלאה מפני הגשמים והרוחות הסוערות וניתן יהיה ליהנות משהייה מחוץ לבית גם כאשר יורדים גשמים.

לפני שאנחנו הולכם להזמין את הסוכך – חשוב לדעת כיצד לבחור בסוכך מתאים בכדי שהוא יעניק לנו את ההגנה הרצויה ולא נמצא את עצמנו מאוכזבים  מהסוכך שבחרנו.

אז איך בוחרים בסוכך המתאים?

  • חומרים איכותיים – לפני הכול חשוב לשים לב לחומרים אשר מהם מיוצר הסוכך. חשוב שהסוכך יורכב מחומר איכותי וחזק שיהיה עמיד בפני הרוחות, הסערות והגשמים וגם שלא ייהרס בקיץ בעקבות החשיפה לשמש הקופחת.
  • סגירת חורף – כדאי לבחון את האפשרות של סגירת חורף. זה אומר התקנה של סוכך קבוע אשר עליו מותקנים מעין קירות המעניקים איטום מלא לכל השטח.
  • סוכך חשמלי או סוכך ידני – ישנה אפשרות להתקין סוכך ידני וישנה האפשרות לבחור בסוכך חשמלי. כדאי לבחון את שתי האפשרויות ולבדוק מי מהם הכי יתאים לצרכים שלנו. אם קשה לפרוש את הסוכך באופן ידני ובגלל זה אנחנו לא נשתמש בסוכך ברור שעדיף לבחור בסוכך החשמלי. כך שבלחיצת כפתור אנחנו נצליח לפתוח את הסוכך שלנו.
  • התקנה איכותית – חשוב לבחור בחברה שיודעת איך וכיצד להתקין את הסוכך באופן איכותי. אם לא נעשה זאת אנחנו נמצא את עצמו סובלים בעקבות שימוש בסוכך שלא יעניק לנו את ההגנה הטובה אשר לשמה בחרנו להתקין את הסוכך. חשוב לוודא כי החברה עושה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, זאת כדי שהתוצאות בשטח יוכיחו את עצמם.

כדי להתקין סוכך אטום שישרת את מטרתו כפי שמצופה ממנו – יש לפנות אל חברה המציעה את ההתקנה המקצועית של הסוככים האיכותיים והטובים ביותר.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »