טיפים מעשיים לשיפוץ המטבח

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

עומדים לשפץ או לחדש את סביבת המטבח? בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים המותאמים לכל אחד משלבי השיפוץ.

שיפוץ מטבחים, בדומה לכל הליך שיפוץ אחר המתבצע בחלל מגורים מרכזי בשטח הבית או הדירה, מחייב אתכם בהליך תכנון מקדים במסגרתו תגדירו את מטרות השיפוץ, מסגרת התקציב העומדת לרשותכם וצרכי העבודה השונים שלכם בשטח המטבח. בשלב התכנון המקדים לשיפוץ המטבח מומלץ לתכנן בקפידה את נקודות המים, החשמל והגז אשר ישמשו אתכם לצרכי עבודה שוטפת בחלל המטבח וזאת באמצעות היוועצות עם אנשי מקצוע מענף השיפוץ.

חשוב לדעת: בכל הליך תכנון מקדים של נקודות חשמל/מים/גז, מומלץ לתכנן במסגרת הליך שיפוץ המטבח גם נקודות "ספייר" אשר יוכלו לשמש אתכם בעתיד במידה ותהיו מעוניינים להוסיף נקודה לבר מים ונקודות חשמל למכשירים חשמליים.

שיפוץ מטבחים באמצעות קבלן שיפוץ

שיפוץ מטבחים הינה פעולה מקצועית המיושמת בחלק מהמקמרים באמצעות מספר בעלי מקצוע הפועלים בשטח המטבח במקביל: נגר- האחראי על שיפוץ או בנייה מחודשת של ארונות המטבח, חשמלאי –האחראי על הקמתן של נקודות חשמל, שיפוצניק העוסק בהחלפת אריחי הקרמיקה וכדומה. הדרך הנכונה והיעילה ביותר לסנכרון בין אנשי המקצוע היא באמצעות השכרת שירותיו של קבלן שיפוצים מרכזי העוסק ומתמחה בליווי הליכי תכנון ושיפוץ. שיפוץ מטבח באמצעות קבלן שיפוץ מרכזי המלווה את כל שלבי התכנון והשיפוץ, יאפשר גם לכם ליהנות מהדרך הנוחה, הקלה וגם החסכונית בכל להליכי השיפוץ בסביבת המטבח.

שלבי השיפוץ המרכזיים

לאחר שהגדרתם את מטרות השיפוץ ומסגרת התקציב העומדת לרשותכם ולאחר ששכרתם את שירותיו של קבלן שיפוצים מרכזי המלווה עבורכם את כל הליכי השיפוץ, זה הזמן להכיר את שלבי השיפוץ העיקריים במסגרת הליכי שיפוץ מטבחים:

בשלב הראשון, נדרשת פעולה מקצועית המיועדת לצרכי פירוק ופינויו של המטבח הקיים  (ארונות מטבח קיימים, משטחי שיש קיימים, כיורים קיימים, אריחי קרמיקה/ריצוף וכדומה). לאחר מכן, יש לפעול להקמתן של נקודות חשמל, גז ואינסטלציה בהתאם לתכנית השיפוץ הנדרשת. בשלב הבא, מתבצעת פעולה מקצועית להרכבת ארונות המטבח החדשים ו/או ציפוי מחודש של הארונות הקיימים (החלפת דלתות, ידיות וכדומה). לאחר הצבתו של ארון המטבח החדש מתקינים את משטח השיש לעבודה ולאחר מכן מאבזרים את חלל המטבח באביזרי אינסטלציה (כיורים, ברזים וכו).

זכרו: תכנון פרקטי של סביבת העבודה בחלל המטבח והקפדה יתרה עם מיקום מוצרי החשמל המרכזיים (תנור, כיריים, מקרר, מיקרוגל וכו) תאפשר לכם ליהנות מיכולת תמרון מקסימאלי בכל מידת שטח העומדת לרשותכם ותסייע לכם ליהנות מחוויית הבישול והאפייה במטבח המשופץ.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »