כיצד לבצע ניקוי יסודי לאחר שיפוץ

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

אחרי שיפוץ הבית שלכם ייראה בדיוק ההיפך ממה שרציתם: מבולגן, מעופש ומלא בתוצרי השיפוץ שעוד נשארו בכל מקום. זו הסיבה מדוע ניקיון אחרי שיפוץ הוא אחד הניקיונות החשובים ביותר שיאירו את הבית שלכם באור שרציתם לראותו.

הזמן לנקות ולראות את תוצרי השיפוץ

שיפוץ הדירה היא לא תקופה קלה עבור אף אחד ולא משנה אם שיפצתם רק את המטבח, את הגינה, את האמבטיה או שיפוץ כללי בכל הבית. אחרי השיפוץ אתם רק מחכים לרגע שהבית שלכם ייראה בדיוק כמו שרציתם ואחרי ניקיון יסודי זה מה שתקבלו. עם זאת, חשוב לדעת כמה דברים לגבי הניקיון אחרי השיפוץ שמחייב אתכם לפעול בצורה נכונה כדי שגם אחריו לא תמצאו את עצמכם שקועים באכזבה.

כיצד לבצע ניקוי יסודי לאחר שיפוץ?

  • ניקיון יסודי אחרי שיפוץ מבצעים רק עם חברת ניקיון מוסמכת. לא כדאי לכם לבלות את הזמן שאחרי השיפוץ בניקיון שלא ייגמר לא רק בגלל שאין לכם מספיק כוח אדם כדי לטפל בלכלוך ובפסולת השיפוץ אלא אתם צריכים ניקיון יסודי ומעמיק שניתן לקבל רק עם ניקיון מקצועי שמלווה במכונות שטיפה. מכונות שטיפה בלחץ מים גבוה ובקיטור, שואבי אבק לשטיחים ולווילונות וניקיון של פינות הישיבה מעור או מבד, כל אלו תקבלו בלי מאמץ אחרי התקופה המייגעת של השיפוצים.
  • אחרי השיפוצים ככל הנראה תהיה לכם כמות גדולה של פסולת שמחייבת פינוי לאתר מורשה. חשוב לדאוג לזרוק את כל חומרי הבנייה למטמנה כזו כי אם לא אתם מסתכנים בקנסות וכמובן בזיהום הסביבה.
  • ניקיון אחרי שיפוץ מצריך ידע מיוחד. לא מדובר על ניקיון ביתי של שאיבת אבק או שטיפת הרצפה אלא על הרבה יותר מזה. יש צורך להבין בדיוק איך אפשר להסיר כתמי צבע, כתמי מלט או כל לכלוך אחר שהולם בית אחרי שיפוץ. רק כך תוכל ולוודא שהניקוי מתבצע בצורה הכי איכותית ויסודית שיש.

ניקיון מיד לאחר השיפוץ

ניקיון אחרי שיפוץ חייב לקרות במהרה ובצמוד לסוף השיפוצים כיוון שכל רגע שתתמהמהו הכתמים והלכלוך שנוצרו מהשיפוצים ייטמעו עוד יותר בבית שלכם, על הקירות ועל הרצפה. תדאגו לניקיון מהיר ומקצועי עוד כשתקופת השיפוצים מגיעה לישורת האחרונה וכך גם הזמן שתסבלו את הבית המשופץ אך המלוכלך יהיה קצר מאוד.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »