כלי עבודה חיוניים לשיפוץ הבית

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

 

שיפוץ של הבית באופן עצמאי הוא בהחלט אפשרות סבירה עבור האדם שאינו פוחד לעבוד עם הידיים, ולא פחות חשוב – יודע מה הוא רוצה. כאשר תנאים אלה מתממשים, הרבה יותר פשוט לגשת לעבודת השיפוץ. אך לא משנה אילו עבודות החלטתם לבצע באופן עצמאי בבית או בדירה שלכם, יש מספר אביזרים חשובים שבלעדיהם לא תוכלו להשלים את העבודה. בנוסף, יש אביזרים חשובים מאוד שכדאי שיהיו בידיכם גם כאשר השיפוצים מבוצעים על ידי גורם מקצועי, על מנת להקל את העבודה, למנוע נזקים ולייעל את כל התהליכים. את כל החומרים והכלים תוכלו למצוא בחנות לחומרי בניין הקרובה למקום מגוריכם.

חומרי כיסוי לריהוט

לפני תחילת השיפוץ, תמיד כדאי לרכוש מספיק חומרי כיסוי שיעזרו לכם להגן על הפריטים שהשארתם בבית מפני טיח, לכלוך וכיוצא באלה. חומרי כיסוי ייעודיים יבטיחו סגירה הרמטית טובה ותמיד עדיף להסתמך עליהם ולא על רכישת ניילונים גדולים, משום שאפילו מספר חריצים בכיסוי עלולים לפגוע בספה באופן בלתי הפיך, כך שעדיף לא לחסוך על מנת לא להוציא יותר.

סולמות גבוהים

אם אתם מבצעים את השיפוץ באופן עצמאי, חשוב מאוד לרכוש סולמות מספיק גבוהים שיאפשרו לכם להגיע לכל מקום שתרצו בקלות ובלי לסכן את עצמכם. חשוב שהסולמות יהיו בעלי רגליות יציבות ומצופות גומי למניעת החלקה ובעלי ידיות בטיחותיות.

חומרי איטום

חומרי איטום דרושים לא רק לפני השיפוץ. לעיתים עשוי להיווצר מצב שבו נפער חור במקום מסוים בבית, באמבטיה, במחסן וכן הלאה. באמצעות מילויו בעזרת חומרי איטום אתם פותרים את הבעיה ברמה הפרקטית הטובה ביותר. הדבר חוסך את הצורך להזמין שיפוצניקים לעבודות קטנות.

אביזרים חשמליים

מברגה, מקדחה והאביזרים הנלווים להן – כל אלה דרושים גם כאשר מבצעים שיפוץ, אך רבים יסכימו שמדובר באביזרים שחשוב שיהיו בבית תמיד. תמיד מומלץ לרכוש ברשתות מוכרות מותגים מובילים וידועים, כך שתוכלו לדעת בוודאות שהמוצר ימלא את ייעודו בצורה תקינה ולא יגרום נזקים ברחבי הבית.

מגוון ברגים, מסמרים ועזרי בנייה קטנים

סטים של כלים קטנים יכולים להציל את המצב לפעמים, כאשר לא הספיק מסמר לתליית המדף, או כאשר אתם צריכים להעביר כבלים לכל אורך החדר. מדובר באחד הדברים החשובים שיהיו זמינים תמיד. ווים שונים גם הם עשויים להוכיח את עצמם כיעילים ביותר ברגעי האמת.

מערבל צבע חשמלי

אם אתם מעוניינים לצבוע את הבית באופן עצמאי, מדובר בדרך הטובה ביותר להבטיח שיתקבל בדיוק הצבע הדרוש לכם. הקדישו את הזמן ואת הכסף לרכישת המערבל המקצועי והמתאים ביותר למטרות שלכם, והתוצאה שתתקבל היא צבע אחיד, איכותי ונעים לעין ברמה של צבעים מקצועיים.

ארגז כלים סטנדרטי

ארגז כלים סטנדרטי יכלול פטיש, סט מברגים, פלייר, סכין יפנית, מטר למדידה, מברשות או רולר לצביעה ומפתח שוודי. כל אלה כלים בסיסיים שישמשו אתכם היטב גם בחיי היומיום ולא רק בזמן ביצוע השיפוצים. מומלץ לרכוש את המוצרים האיכותיים ביותר, כך שלא תצטרכו להחליף את הסט לעיתים קרובות מדי.

פטיש אוויר (קונגו)

אם אתם רוצים לקחת את השיפוץ העצמאי לרמה חדשה לגמרי, רכשו לעצמכם פטיש אוויר שיאפשר לכם אפילו לנפץ קירות באופן עצמאי. כמובן, מדובר בהליך שקצת מסוכן לבצע לבד, אך באמצעות רכישה של מוצרים מתאימים אתם מבטיחים שהביצוע יהיה מדויק יותר, וזה תמיד עדיף.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »