מעצבים בית צמוד קרקע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

הישראלים שהגשימו את החלום ובחרו לשפץ או לבנות בית צמוד קרקע נכנסים לפרויקט המלהיב עם הרבה פרפרים בבטן. כולם יודעים שכשמדובר בפרויקט בניה העלויות יעלו על התחזית, לוחות הזמנים יחרגו מהתוכנית ושיבושים לא צפויים יתרחשו. מצד שני, האמת ניתנת להיאמר שבית שישמש את המשפחה במשך שנים שווה את הטרדות ואת הדאגות. בסופו של דבר כל ההדורים ייושרו ובני הבית ימצאו את עצמם בבית חלומות שעוצב בדיוק לפי טעמם ורצונותיהם. לא כל משפחה זוכה להגיע למצב המיוחל הזה, ולכן משתלם לצלול אל הפרויקט בהתלהבות וליהנות מהדרך.

אל תתפשרו על הריצוף

כאשר אתם מתכננים את בית החלומות שלכם סביר להניח שאתם מתמודדים עם מגבלות תקציב ברמה כזו או אחרת. ישנם דברים שאפשר בהחלט לדחות לשלב הבא ולהתפשר בינתיים על פתרון שהוא פחות ממושלם. לא בכל מצב חייבים לבחור את הפתרון היקר והמעוצב ביותר. מצד שני, ישנם פריטים שיהיה קשה מאד להחליף אותם בהמשך הדרך, ובחירה לא נכונה עלולה ללוות אתכם לאורך שנים. מהסיבה הזו כדאי לשים לב במיוחד אל נושא הריצוף. גם כאשר מדובר בבחירה של ריצוף לבית וגם כאשר בוחרים ריצוף חוץ חשוב מאד לא להתפשר על פתרון איכותי ואסתטי. למרבה השמחה יש בשוק כיום חנויות שבהם ניתן להשיג מגוון אדיר של אריחים וסוגי ריצוף בכל חומר, צבע, גודל, צורה ומרקם. לריצוף איכותי יתרונות רבים: עמידות, איכות, קלות התקנה, תחזוקה נוחה וכמובן – מראה אסתטי ללא פשרות.

המגוון הגדול של סוגי הריצוף מאפשר לשלב אותם בכל סגנון עיצובי. אם תרצו ריצוף לבית שכולו פרקט – תוכלו לבחור בין כמה סוגי פרקט שכולם איכותיים ויפים, בטווחי מחירים שונים. זהו חידוש של ממש מכיוון שעד לא מזמן ריצוף בעץ היה נדיר מאד בישראל. אריחי גרניט-פורצלן מצטיינים בעמידותם ובקלות התחזוקה שלהם, והם מגיעים היום במגוון כל כך גדול של דגמים וסגנונות שאפשר למצוא משהו ממש לכל טעם. חומרים כמו שיש או אבן שומרים על מעמדם הקלסי בקרב שוחרי הריצוף, ובחנויות האיכותיות ניתן למצוא גם מגוון גדול ומפתה של אריחים מצוירים שייראו נפלא בתור ריצוף חוץ וגם כאלמנט בריצוף הפנים. בגלל החשיבות הרבה של איכות הריצוף חשוב לבחור ספק אמין ואחראי שיידע להציע לכם את המגוון הגדול והעדכני ביותר. אל תוותרו על אולמות תצוגה מכיוון שבעולם הריצוף אין תחליף למגע ולחוויה הבלתי אמצעית.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »