מערכות VRF – מערכות מיזוג מתקדמות

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

מערכת מיזוג אוויר שפועלת על פי עיקרון של שינוי נפח זרימת הקירור נקראת בעגה המקצועית VRF ויש לה כמה יתרונות בולטים. ראשית, היא נחשבת למערכת המיזוג המתקדמת בעולם. בעזרת המערכת ניתן להשיג נוחות תרמית אופטימאלית ולשפר בצורה משמעותית את אפשרויות הקירור בחללי פנים.

שנית, המערכת מנצלת את הטכנולוגיה המשוכללת של מדחסי אינוורטר. אלו מדחסים שתפקידם לשנות את תפוקת המערכת באופן רציף ובהתאם לדרישת המאיידים. שינויי תדר המנוע במדחסי אינוורטר הופכים מערכות VRF למודולאריות ומאפשרים להשתמש באופן סימולטני במספר יחידות איוד המחוברות ליחידת עיבוי אחת בלבד.

מבחינת תחזוקה, יש לציין שהמערכת המתקדמת היא השקעה משתלמת לטווח הארוך. אין צורך בשרות מיוחד למדחסים ובמקרה הצורך ניתן להחליף רק מדחס ספציפי במהירות.

מה היתרונות של המערכת?

לא חייבים להיות מומחים לענף המיזוג והקירור כדי להבין את היתרונות של מערכות VRF בהשוואה לפתרונות מיזוג אחרים:

א. פעולה שקטה – יחידות הפנים והחוץ של מערכות VRF פועלות בצורה שקטה לחלוטין. המערכת לא רק יכולה להשתלב בכל מערכת קיימת של "בית חכם", אלא כוללת מגוון פיקודי קיר ובקרים מרכזיים כדי לשמור על הפעולה השקטה גם בשעות הלילה.

ב. גמישות – אפשר להתאים את המערכת למגבלות המיקום והתכנון האדריכלי. היא גמישה מאוד בזכות הגיוון בסוגי יחידות האיוד ובגלל הממדים החיצוניים הקטנים של יחידת העיבוי. יש לא פחות מ-12 סוגים שונים של יחידות פנים במערכות VRF, מעל 70 דגמים של מערכות מיזוג ומזגנים שניתן להתקין באזורים עם תנאי מזג אוויר קשים במיוחד.

ג. חיסכון – אי אפשר לדבר על היתרונות של מערכות מיזוג מתקדמות בלי להזכיר את צריכת האנרגיה והחיסכון בחשמל. צרכנים כבר מודעים היום להשפעת השימוש בחשמל על איכות הסביבה וכולנו מעוניינים לחסוך בהוצאות.

הדרך לעשות זאת היא לעבור למערכת מיזוג מתקדמת שצורכת פחות אנרגיה, אך מגיעה לביצועים לא פחות גבוהים. המערכת מקטינה את צריכת החשמל בעד 50% ומערכת הבקרה שלה מונעת התנעה של מספר מדחסים בו זמנית כדי להקטין את זרם ההתנעה הכולל.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »