ניקיון לאחר שיפוץ

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

אתם עורכים שיפוץ נרחב בבית במטרה להעלות אל מול עיניכם את בית החלומות וכשמסתיימות העבודות אתם נותרים עם סיוט בלהות.

לא די בעבודות אסתטיות או מתיחת פנים על מנת לחוש בנוח תחת קורת הגג שלכם ועל מנת שזה יקרה יש צורך בליטוש היהלום…

ניקיון לאחר שיפוץ הוא התוספת של הגרוש ללירה, הגרנד פינאלה שנותן חותמת סופית לעבודות ומאפשר לכם להיכנס לבית עם מראה משופר, נעים למגורים ונקי למהדרין. ההשקעה בעבודות הניקיון יהיו כאין וכאפס לעומת התקציב הכולל אך יאפשרו לנצח על המקהלה ותאפשר לכם לקצור הנאה אמיתית מפרי השקעתכם.

בכדי להקל על המלאכה ולאפשר לכם לצלוח את עבודת הניקיונות בהצלחה יתרה ריכזנו עבורכם מספר המלצות ודגשים לבחירת חברת הניקיון שתסייע בהשבת העטרה ליושנה.

חברת ניקיון לאחר שיפוץ

שכרתם את שירותיו של קבלן השיפוצים המומלץ ביותר אך הפלא ופלא הוא מפנה רק את הפסולת ומותיר את הדירה כמו חופי הכנרת לאחר יום העצמאות. כתמי צבע המופיעים בכל פינה, דלתות מעוטרות בכתמים, חדר אמבטיה שלא נעים להציץ לכיוונו ואף מילה על חלל השירותים שנראה כאילו עבר מלחמה (וזה עוד לפני שביקרתם..).

קצת לפני שמרימים ידיים בייאוש ומתחילים לקרצף ללא הצלחה תדעו שיש מה לעשות ויש מי שמומחה בניקוי לאחר שיפוץ. חברות ניקיון רבות מתמודדות עם המשימה בהצלחה יתרה, חמושות בשנים של ניסיון ומצוידות במיטב כלים ואביזרי ניקוי עוצמתיים.

טיפים לבחירת חברת ניקיון

לצערכם הרב אין תקן לחברות ניקיון וכל אחת יכולה לעשות ככל העולה על רוחה. לכן, יש לשאוב כל פיסת מידע ולהשתמש בו בחוכמה.

  • חברת ניקיון מומלצת, כן יש כזה דבר וגם לא מסובך מדי למצוא. באמצעות חיפוש קצר בגוגל תוכלו לגלות הרים וגבעות אודות החברה, בעליה ואף פסקי דין (אם ישנן).
    עקבו אחרי אתרים שמדרגים את החברה, בדקו ביקורות ואף בקשו מספר המלצות של לקוחות עבר.
  • חברה מבוטחת – ביטוח צד ג', ביטוח מקיף ואף חובות מעבידים. את כל אלה יש לדרוש מנותן השירות ולהבטיח כי הנכם מוגנים וגם שלמותו של הציוד יקר הערך שלכם מובטח. ניסיון העבר מוכיח כי נזקים אכן קורים לציוד ואף יותר מכך ולכן יש לפעול בזהירות ולבטח את עצמכם ויפה שעה אחת קודם.
  • מחיר של חברת ניקיון יש לקבל בכתב (לא להסתמך על סיכומים בעל פה). על הצעת המחיר לפרט את כל השירותים הכלולים ואת אלה שאינם, האם כוללת מע"מ, כמה עובדים יגיעו לבית וכמה זמן צפוי לערוך הניקיון (לא לרוץ אחרי ההצעה המהירה ביותר).
    כמובן שישנם תמרורי אזהרה כגון מחיר נמוך מדי או סיסמאות ריקות מתוכן – "ניקיון כל הבית ב-199 ש"ח. זכרו כי שירות טוב עולה כסף ויש דברים ששווה לשלם עבורם.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »