רעיונות קטנים לעיצוב גדול

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

רוצים לשנות או לשדרג את סביבת המגורים? מעוניינים להכניס שינויים קטנים-גדולים לתוך החלל מבלי להיכנס להוצאות כספיות גבוהות? בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר רעיונות קטנים לעיצוב גדול בסביבת המגורים המתחדשת שלכם. כיום, באמצעות מספר שינויים קטנים ותוספות קטנות בסביבת המגורים תוכלו ליהנות מסביבת מגורים מעוצבת, מחודשת ומשדורגת.

אחד מהאמצעים "הקטנים" ליצירת שינוי גדול בסביבת המגורים הינו טפטים ומדבקות קיר המותאמים לכל אחד מחדרי הדירה או הבית. הטפטים המודרניים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים והם מגיעים במגוון עצום של טקסטורות ודוגמאות מודפסות המאפשרות לכל אחד ואחת מכם לבחור את העיצוב המועדף עליו. בנוסף לטפטים המודרניים ולמדבקות הקיר, תוכלו לרענן את קירות החדרים בסביבת המגורים באמצעות תמונות טפט המאפשרות לכם לכסות חלק מסוים מהקיר אותו תרצו לשדרג.

רעיונות נוספים לעיצוב קטן-גדול

שדרוג סביבת המגורים איננו מחייב אתכם להשקיע משאבים כלכליים רבים על מנת ליהנות מסביבת מגורים מעוצבת. לפעמים, תוספת קטנה ומינורית בשטח החלל יכולה להעניק לכם את השינוי המיוחל, בין אם מדובר בצביעת קיר אחר בחלל בגוון אחד בולט ודומיננטי ובין אם מדובר בתליית תמונה גדולה במרכז הסלון. העיצוב המינימליסטי באמצעותו תוכלו לייצר שינוי קטן-גדול בסביבת המגורים, ניתן ליישום בכל אחד מחלקי הבית, וזאת בהתאם לאופי העיצובי של החלל, לצבע הדומיננטי בחלל ולפריטי הריהוט המצויים באותו חלל. את השינוי המיוחל תוכלו ליישם באמצעות אינספור רעיונות כאלו ואחרים העומדים לרשותכם באתרי עיצוב ברחבי הרשת או באמצעות קבלת ייעוץ מקצועי מאנשי מקצוע העוסקים בהום –סטיילינג. ההום סטיילינג נחשב בשנים האחרונות לאחד מתחומי השירות המובילים ביותר בענף עיצוב הפנים, והוא מבוסס על שינויים קטנים-גדולים בחלל המגורים באמצעות הוספת צבע, טקסטיל, פריטי ריהוט ייחודיים, אביזרי נוי וגאדג'טים לסביבת המגורים.

אין זה משנה אם בחרתם לשכור את שירותיו של נותן השירות בתחום ההום סטיילינג או בחרתם לשדרג את סביבת המגורים בכוחות עצמכם, כל שאתם צריכים לעשות הוא להגדיר את מטרות השינוי הרצויות לכם, את החללים השונים בשטח הדירה בהם תרצו ליישם את השינוי ואת התקציב העומד לרשותכם לצורך כך. בהתאם לכל אילו, אנו ממליצים לכם לבדוק חלופות שונות של אלמנטים דקורטיביים לשדרוג החלל, לרבות, טפטים ומדבקות קיר, מסגרות מעוצבות, כריות נוי גדולות ובגוונים דומיננטיים, תמונות טפט לכיסוי קירות, פריטי נוי מעוצבים ועוד מגוון רחב של פריטים ואלמנטים דקורטיביים קטנים כגדולים היכולים לחולל שינוי משמעותי בחלל המגורים.

 

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »