שיפוץ מערכות מיזוג ישנות

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

הגיע הזמן לשדרג את מערכת המיזוג

אם גם אתם קלועים בדילמה הקשה מכול בימי הקיץ החמים, בהם חשבון החשמל בחודשיים האחרונים היה מנופח מאוד אך החום לא פשוט ומחייב אתכם להפעיל מזגן, הגיע הזמן לשים סוף לדילמה ולשפץ את מערכת המיזוג הישנה. מערכת מיזוג מותקנת בכל מבנה בישראל ולמעשה קשה מאוד להעביר את חודשי הקיץ החמים בלי מזגן איכותי. הבעיה היא שרוב המזגנים בזבזי חשמל ידועים וישראלים רבים מעדיפים להשקיע במזגן יקר וטוב שיחסוך להם בעלויות לאורך זמן ובסופו של דבר יהיה משתלם יותר. מזגן VRF הוא מסוג המזגנים שיספקו לכם את מבוקשכם בצורה מלאה.

שיפוץ מערכות מיזוג ישנות: הדרך הבטוחה למיזוג איכותי וחסכוני

  • מערכת מיזוג אוויר ביתית יכולה להיות נעימה במיוחד אך היא לא פועלת בצורה הכי יעילה. מערכת המיזוג שככל הנראה מותקנת לכם בבית פועלת בצורה מאוד ברורה: אתם קובעים טמפרטורה מסוימת והמדחס דוחס את הגז ולמעשה מפעיל את כל מנגנון הקירור באופן מואץ עד אשר הטמפרטורה מגיע הרצוי הופך להיות המצוי. לאחר מכן, המדחס מפסיק לעבוד, וכשהטמפרטורה שוב עולה, החיישן קולט זאת ומשדר למדחס להמשיך לפעול.
  • מערכת מיזוג כזו פועלת בשיטה מיושנת שבעבר הייתה חדישה אך היום כבר הופכת להיות נחלת העבר. טכנולוגיית האינוורטר החדשנית מסוגלת לשנות את קצב הדחיסה של המדחס בהתאם למאיידים וכך למעשה המדחס פועל ברצף, בלי לפעול מהר כדי להצניח את הטמפרטורה ואז מפסיק. הפעולה שמתקבל במזגן VRF הרבה יותר חסכונית ומגיעה עד ל-50 אחוזים מהצריכה הרגילה. משמעות הדבר היא שאתם יכולים להפעיל את המזגן מתי שאתם רק רוצים בלי חרטות.

האם אפשר להשתמש במערכת הישנה?

ההתקנה של מזגן VRF לא זולה ולמען האמת גם לא פשוטה אך היא הרבה פחות בולטת וחוסכת עלויות משמעותיות לאורך שנים. ברוב המקרים לא יהיה שימוש בכלל במערכת המיזוג הישנה, אולי מלבד המיקום של כל אחד מחלקי המערכת שיוכל לעזור לטכנאים שמתקינים להבין כיצד אפשר להתאים את תשתית המזגן למבנה. בכל מקרה כל ההתקנה תיעשה במקצועיות וזה הזמן שלכם להבין כיצד המערכת פועלת בצורה מדויקת יותר שתעזור לכם לדעת מתי יש בעיה.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »