איך לבחור מנעולן

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

 

מי מאיתנו לא מכיר את הרגע הזה. אתם מגיעים הביתה אחרי יום עבודה ארוך מוציאים את המפתח ומכניסים למנעול אך כבר משהו לא מרגיש לכם כשורה. אתם מרגישים שהמנעול תקוע והדלת אינה נפתחת. רגע כזה מגיע ללא הכנה מוקדמת ויכול להיות מאוד מתסכל. במקרים כאלו תצטרכו עזרה של מנעולן מקצועי. במאמר זה נסביר איך למצוא מנעולן שאפשר לסמוך עליו.

 

מנעולן הוא איש מקצוע אשר בדרך כלל מגיע עם תעודת יושר מהמשטרה המעידה על אופיו הישר של המנעולן. המנעולן מומחה בפריצה לבתים ופתיחת דלתות ללא פגיעה בדלת או שבירה של משקופים ומסגרות הדלת, בדרך כלל מנעולנים מקבלים אישור מהמשטרה לביצוע העבודה עם קבלת תואר מנעולן מוסמך. כאשר מזמינים מנעולן תמיד עולה החשש האם המנעולן אמין, האם הוא נותן מחיר הגיוני וכדומה. כך תבחרו מנעולן מבלי לחשוש.

 

  1. מצאו המלצות
    אחד הדברים הטובים ביותר שיש לעשות כאשר מזמינים כל בעל מקצוע הוא לבדוק האם יש המלצות על אותו איש מקצוע. דיברתם עם מנעולן, נשמע לכם איש מקצוע אמין? עכשיו כנסו לגוגל ובצעו בדיקה קצרה. אולי תמצאו ביקורות על המנעולן, אולי תמצאו אתר שלו ותוכלו להיכנס אליו ולהתרשם. זה נכון שאתם תקועים מחוץ לדלת אבל בדיקה של עוד 2 דקות תוכל רק לעזור לכם ולא תעכב אתכם בכלל.

  2. שאלו חבר או מכר
    לכל אחד מאיתנו יש את החבר הזה שמכיר את הטכנאי, המוסכניק או איש מקצוע כזה ואחר. אתם תקועים כבר בחוץ? נצלו כמה דקות, בצעו מספר טלפונים לחברים או מכרים שלכם, בדקו אולי הם נעזרו במנעולן שהם ממליצים עליו לאחרונה – שווה לבדוק.

  3. בדקו תעודת יושר או אישור משטרתי
    דבר פופולרי מאוד בקרב מנעולנים רבים המוציאים תעודת יושר או אישור מהמשטרה לביצוע פריצות חוקיות. מדובר במסמך שמקבל המנעולן מהמשטרה לאחר בקשה ותהליך קצר. טפסים אלו נועדו בראש ובראשונה לעזור לכם הלקוחות ולהבין כי מדובר במנעולן שאפשר לסמוך עליו ועל העבודה המבוצעת.

  4. אל תמהרו, עשו בדיקה קצרה
    זה נכון שאתם תקועים מחוץ לבית או בתוך הבית ואתם ממהרים ולחוצים אך בדיקה קצרה על המנעולן שאתם הזמנתם יכולה לעשות לכם יותר שקט נפשי. בדקו על המנעולן, כנסו לפייסבוק וצפו בתגובות ופוסטים אחרונים שלו, בדקו מה רשמו לקוחות קודמים בגוגל, שאלו את המנעולן שאלות חשובות, נסו להבין מה קורה לאחר החלפת המנעול ועוד.

לסיכום
נתקעתם מול הדלת ואתם צריכים מנעולן? אל תלחצו, זה בטוח לא יעזור ולא יקדם אתכם. אתם צריכים לנהל את האירוע ולוודא שאתם מזמינים מנעולן שיתן לכם שירות מעולה, מהיר ומקצועי ולכן חשוב לעשות את הבדיקות המקדימות גם עם זה מעכב אתכם בכמה דקות, זה יכול להיות משמעותי.

 

 

הרחקת יונים חשמלית

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »