אינסטלציה- כשהצינורות החלו לדבר

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

כל אחד מודע לעובדה שכשהצינורות בבית מתחילים "לדבר" כל אימת שמורידים מים או כאשר לא מורידים מים, קרוב לוודאי שזה עניין של זמן עד אשר הם יצריכו את הזמנתו של אינסטלטור על מנת לתקן צינור שהתפוצץ. במאמר זה נסביר לכם מדוע חשוב להחליף צינורות בזמן ומה ניתן לעשות במקרה של נזילה בבית.

 

מחליפים את הצנרת

אם אתם שומעים קולות מהצנרת ואתם מודעים לעובדה שהבית ישן ולכן קרוב לוודאי שגם הצינורות ישנים. אם אתם פותחים את ברז המים ומריחים ריח מוזר שבוקע מהמים או צבע מוזר וזאת למרות שהעיר בה אתם מתגוררים זכתה לציון גבוה על המים הנפלאים. אם השכנים דופקים בדלת ואומרים שכל התקרה שלהם רטובה וזאת משום שיש לכם נזילה של אחד מהצינורות ברצפה או אם אתם מגיעים הביתה ורואים את הכלבלב שט על שטיח הרצפה של האמבטיה, קרוב לוודאי שהגיע הזמן לפנות וכמה שיותר מהר לאינסטלטור. באותה הזדמנות אולי כדאי לחשוב על עוד מספר שיפוצים ותיקונים בבית וזאת על ידי חברת שיפוצים שמציעה את כל אותם שירותים.

 

מאתרים את הנזילה

יש מצבים רבים בהם מתפוצץ צינור בבית וחשוב מאוד להזמין אינסטלטור על מנת שיאתר את הנזילה בצורה מדויקת ויטפל בה מקצועית. מלאכה זו אינה פשוטה והיא מצריכה ציוד משוכלל וידע מקצועי. פעמים רבות למרות שמאתרים את אותה נקודה בבית בה מתרחשת הנזילה חייבים להסיר את הבלטות ולכן אנשים רבים בוחרים לשלב תיקוני אינסטלציה עם עבודות שיפוץ הבית. כיוון שמדובר על תחום מורכב שמצריך ידע רב, חשוב לשכור את שירותיו של אינסטלטור בעל ניסיון רב ומוניטין מוצלח. טרם השכרת שירותיו של אינסטלטור ההמלצה היא תמיד לוודא את הדברים הבאים:

  • ניסיון– תמיד יש לוודא שאתם פונים אל אינסטלטור או חברת שיפוצים ובנייה שמעסיקה אינסטלטורים מקצועיים שעברו תהליך סינון קפדני ומשתמשים באמצעים המשוכללים ביותר למטרת איתור נזילות מצנרת, ביוב, מרזב, מקלחת ועוד. יש אינסטלטורים שמציעים איתור נזילות בטכנולוגיה שאינה מצריכה הרס.
  • שירות– חשוב לוודא שאתם בוחרים חברה שיכולה להגיע אליכם בכל שעות היממה. אם מדובר על תקלה שמתרחשת שלא במסגרת שיפוץ או תיקון תקלה כחלק מפעולות שיפוץ ביתיות.
  • מיקום– חשוב לוודא שהשירות ניתן גם בסביבות מקום המגורים שלכם.

 

לסיכום, עבודות אינסטלציה במהלך שיפוץ מחייבות ייעוץ מקדים מאת מומחים בכל הקשור אל העתקה והתקנה של נקודות אינסטלציה, התקנה של אינסטלציה באמבטיה ובחדרי השירותים בבית, התקנה של קווי ביוב, טיפול מקצועי של איתור נזילות בבית הקיים והחלפת הצנרת ועוד. בחירת חברה שמאגדת שירותי שיפוצים, ביניהם אינסטלציה תבטיח לכם שירות ממקצוענים ובאחריות חברה אחת.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »