איתור נזילות בזמן שיפוץ דירה

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

צנרת ביתנו היא אחד הדברים הכי מסובכים שלרוב אין לנו מושג מה לעשות איתם ובטח לא כאשר צצה בעיה. הפרצוף הנואש חסר האונים של כל אחד מאתנו כאשר הוא מגלה סימני רטיבות בתקרה או על הקירות, יכול להתחלף ומהר על ידי קריאה לבעל מקצוע שיאתר את הנזילות ויסתום אותם בקלות ובמהירות.

איתור נזילות מקצועי וכדי שהבעיה לא תחזור

איתור נזילות הינו דבר קריטי ויש לטפל בו במהירות ובמקצועיות. נזילה משמעותה נזילת מים וכך אנו מקבלים שני דברים: גם בזבוז של מים אותו בסופו של דבר נשלם, וכמובן שלא נשתמש במים אלו. הדבר השני הוא שאיכות הבית תיפגע, גם בגלל הירטבות הקירות והבטון וגם הצנרת שעלולה להימצא כבעייתית. כיום איתור נזילות מתבצע על ידי מצלמות טרמיות ועוד שיטות חדשניות כדי לייעל את הטיפול ולקצר את זמני המציאה והטיפול. הנזילה עצמה עלולה להרטיב גם את רצפת הבית ולפגוע בשגרת יומנו, הרי אף אחד לא רוצה לקום בבוקר ולראות מים על הרצפה וגם לא על הקיר, כזו שתכער אותו לגמרי. כמובן שמומלץ מראש לוודא שהצנרת תקינה ומותקנת על ידי בעל מקצוע מוסמך וגם שהקירות אטומים לחלוטין, גם כנגד פיצוצים בצנרת וגם כנגד סופות גשמים חזקות. קיר טוב לא ייתן לאף נוזל לחלחל לא משנה אם כמותו גדולה.

איתור נזילות משמעותי בעיקר במהלך שיפוץ הדירה

  • איתור נזילות דורש מיומנות רבה ובעלי מקצוע שמבינים כיצד להשתמש בכלים ולהבין את מתאר ומפרט הבית. בנוסף לשימוש בכלים המתקדמים כמו מצלמות זעירות או מצלמות טרמיות, יש סימנים שמעידים על נזילה כמו ברז מטפטף, קירות רטובים, צבע המרצפות שמתחלף ועוד. בשיפוץ דירה ניתן להבחין בסימנים אלו בצורה פשוטה יותר וכך למהר עוד יותר במציאת הנזילה ולהקל על הטיפול בה. בזמן שיפוץ דירה הדיירים אינם נמצאים בבית מה שמקל על עבודתם של בעלי המקצוע.
  • שיפוץ דירה היא תקופה לא פשוטה בה יש קריאה לכמה בעלי מקצוע בדרך כלל. זו תקופה מתאימה וכדאית לבדוק גם את צנרת הבית ואת תקינות הגג והקירות כדי לאתר נזילות קיימות ולפתור אותם. חופש הפעולה הוא גדול יותר וזהו בעצם סוג של טיפול מקיף לבית כולו.

אין איתור נזילות, אין תשלום

חברות רבות מציעות שיטות שונות לאיתור נזילות. חשוב לוודא עם החברה שבמידה וישנה בעיה שלא נמצאה וכמובן לא הצליחה להיפטר על ידם, אין תשלום עבור הקריאה עצמה. לרוב מקרה זה הוא בדיוני שכן כל נזילה עתידה להתגלות על ידי האמצעים המתקדמים וגם איטום הקירות הוא תהליך נפוץ שקורה כמעט בכל בית. כאשר אנו פועלים למען איתור נזילות בביתנו מומלץ גם להיעזר בבעל המקצוע כדי שייתן את דעתו על הצנרת הקיימת. ישנן צנרות רבות שהם ישנות כיוון שגיל הבית הוא מתקדם מאוד ואולי זמן שיפוץ הדירה יכול להיות טוב גם עבור פעולה מורכבת זו.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »