אסלות מסוגים שונים

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

 

אסלות מונובלוק, תלויות, מיכלי הדחה סמויים ועוד – עולם האסלות של היום מציע מגוון רחב, כך שתוכלו למצוא את הדבר המתאים לכם ביותר. משפצים או בונים מחדש שירותים? בבית, במשרד או בבית העסק? כיום תוכלו לבחור את האסלה המתאימה לכם מבין מבחר רב של אסלות בסגנונות ובמחירים שונים. כמו בכל דבר, גם בעולם האסלות יש היום מבחר כה רב שאין שום בעיה ללכת לאיבוד בין מגוון האפשרויות. בכתבה הבאה ננסה ליצור מעט סדר.

מהי האסלה שמתאימה לכם?

כיום ניתן למצוא שלושה סוגים עיקריים של אסלות. אסלת חרס- שהחלק התחתון שלה עשוי חרס ומיכל ההדחה שלה עשוי מפלסטיק. זו היא האסלה הפשוטה, הזולה והמוכרת ביותר. יתרונותיה הם בכך שהיא אמינה מאד לאורך שנים, המנגנון במיכל ההדחה העשוי פלסטיק ישמש אתכם בנאמנות לאורך שנים. יתרון נוסף של האסלה הוא, כמובן, המחיר. ניתן להשיג את האסלות מסוג חרס במחירים הנמוכים ביותר.

האסלה הבאה מתהדרת בשם "מונובלוק". אסלת מונובלוק היא בעצם אסלה שעשויה מחרס בלבד, הן מושב האסלה והן מיכל ההדחה. יתרונות אסלת המונובלוק הן בעיקר במראה ובעיצוב. היא משדרת מראה יוקרתי, מעוצב ואחיד יותר מאסלת הפלסטיק הפשוטה וניתן להשיג אותה במגוון גימורים וצורות לטעמכם. חסרונות האסלה הזו מתבטאות בעמידות שלה לאורך זמן. מנגנון ההדחה באסלת המונובלוק נוטה להישחק ולהתקלקל מהר יותר…

האסלה האחרונה אותה ניתן למצוא יותר ויותר בשוק כיום היא האסלה התלויה. האסלה התלויה כשמה כן היא – תלויה, ומעבר לכך שלמושב האסלה אין בעצם רגל, אלא הוא תלוי על הקיר, מיכל ההדחה שלו סמוי בקיר, ומבחוץ נשאר רק כפתור ההדחה. היתרון הגדול של אסלה זו הוא כמובן במראה. שימוש באסלה תלויה משווה מראה נקי ואלגנטי לחדר השירותים כולו, ומאפשר משחק גדול יותר עם העיצוב באזור האסלה עצמה – לדוגמא, חיפויים שונים של הקיר. יותר ויותר בתי עסק ובתים חדשים ייבחרו באסלה זו. יתרון נוסף הוא האפשרות לנקות את הרצפה באזור האסלה עצמו, ולהימנע מהלכלוך שמצטבר בדרך כלל על רגל האסלה. חסרונותיה מתבטאים בכך שהיא יקרה יותר מן האסלות הפשוטות, ומעבר לכך, לא ניתן להחליפה באותה קלות שמחליפים אסלה עומדת, דרושה עבודה רצינית יותר, של פתיחת הקיר, כדי להכניס את מיכל ההדחה הסמוי.

לסיכום, כשאתם באים לבחור אסלה חדשה בררו עם עצמכם את סדר העדיפויות שלכם. האם אתם משקיעים באסלה לטווך ארוך שצריכה להיות עמידה וזולה? האם העיצוב הוא הדבר החשוב ביותר עבורכם? כאשר תבינו מה אתם בדיוק מחפשים וכמה אתם מעוניינים להשקיע, תוכלו לבחור את האסלה המתאימה ביותר עבורכם.

 

 

 

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »