בוחרים את אנשי המקצוע בקפידה

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

מעוניינים לשפץ את הבית או המשרד וחייבים לפרוץ מנעול של כספת ישנה, מנעול של דלת מחסן או שמא כבר ביצעתם שיפוץ, אינכם מוצאים את מפתחות המשרד או הבית ולא מעוניינים לקלקל את הצילינדר החדש או הדלת החדשה שהתקינו לכם במהלך השיפוץ? זה הזמן לטלפן אל חברת השיפוצים שלכם ולברר אודות מנעולן שיכול לבצע את העבודה כהלכה.

 

לפני שיפוץ- אוספים ומסדרים

טרם מחליטים לשפץ את הבית או את המשרד יש לעבור בכל החדרים ולהחליט מה עושים עם כל הניירת, אילו חפצים מעוניינים להשאיר, האם מעוניינים להשאיר את הריהוט הישן או להתחדש והחלטות חשובות נוספות. פעמים רבות במהלך ההכנה המקדימה אנשים מוצאים את עצמם מחפשים את המפתח למחסן הישן וזאת על מנת לאחסן את כל הציוד אותו הם מעוניינים לשמור, אך לרוע המזל פעמים רבות הם אינם מוצאים את המפתח למחסן או לכל חדר אחר בו הם מעוניינים לאחסן את כל הציוד במהלך השיפוץ. יש גם מצבים בהם הם אינם מצליחים לפתוח מגירות ישנות בהן יש מסמכים חשובים, לא זוכרים את הקומבינציה של הכספת וכן מקרים בהם מוצאים את המפתח אך המנעול כל כך ישן ולא משומן שהמפתח נתקע בתוכו ונשבר, כל המצבים הללו דורשים את מיומנותו של פורץ מנעולים שיפרוץ את הדלת, יחלץ את המפתח ופעמים רבות גם יחליף צילינדר בדלת.

 

לאחר שיפוץ

גם לאחר סיום השיפוץ יש מקרים בהם נערם אבק רב שחודר למנגנון הנעילה של הדלת ויש גם מצבים בהם המנעול חדש ולא משומן דיו ולכן המפתח נתקע בו. גם כאן חשוב מאוד לפנות אל מנעולן שיכול להציג בפניכם תעודת מנעולן וזאת על מנת שתהיו בטוחים שהוא יפרוץ את המנעול או יתקן אותו כהלכה, ללא גרימת נזק לדלת או לקיר ליד הדלת. כל אחד מודע לעובדה שהאסתטיקה של הבית מצביעה על אופי דייריו (דבר שחל גם על משרד ועובדיו) וכמובן אף אחד אינו מעוניין לטלפן לשיפוצניק על מנת שיתקן נזקים שביצע מנעולן לא מקצועי, מכל הסיבות הללו חשוב מאוד לפנות אל איש מקצוע אמין בעל ניסיון וותק בתחום השירות בו אתם מעוניינים.

 

לסיכום, נכון להיום כמעט כל איש מקצוע חייב לעבור הכשרה בתחום בו הוא עוסק ויכול להציג בפני כל לקוח פוטנציאלי תעודה המעידה על כך שהוא עבר את ההכשרה המתאימה. אם אינכם בטוחים במנעולן שמגיע אליכם תוכלו לפנות אל בעלי חברת השיפוצים שעובדים ביצעו את העבודה וזאת על מנת שיספק לכם המלצה על מנעולן שמתאים לאותה עבודת פריצה או התקנה של מנעול, בה אתם מעוניינים.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »