בחירה נכונה בדרך לניקיון

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

אחזקת מבנים וניהול שלהם הוא לא עניין של מה בכך. בין אם מדובר במבנה מגורים גדול או בניין משרדים – ניקיון משרדים וניקיון של מבנים מסוגים שונים הוא משהו שצריך להתייחס אליו ברצינות. בדיוק משום כך, החברה שמספקת לכם את השירותים האלו חייבת להיות יסודית ולטפל בכל מבנה כאילו הוא המבנה היחיד אותו היא מנהלת. איך נדע אם חברת אחזקת מבנים שבה בחרנו מבצעת את עבודתה בצורה הטובה ביותר? הנה כמה דרכים לגלות.

מה הצורך שלכם?

עוד לפני שמחליטים על חברת ניקיון משרדים או חברת אחזקת מבנים, חשוב לדעת מה הצרכים שלנו. במידה ומדובר במספר בניינים אשר דורשים ניהול, יש צורך למפות את גודל המבנים, מספר האנשים שנמצאים בהם וכל פרט נוסף שיכול לתת תמונה מדויקת. ככל שתקבלו אינפורמציה מדויקת יותר על הצורך שלכם באחזקת המבנה או המבנים – כך הספק בו תבחרו יוכל לעשות את עבודתו על הצד הטוב ביותר.

מה התקציב שלכם?

לכל חברת ניקיון משרדים יש תעריף אחר שנקבע תוך התחשבות בהיקף העבודה הדרושה ובגודל המבנה. בבחירת חברת אחזקת מבנים, כדאי להגיע מראש עם תקציב כדי לתאם ציפיות בצורה המדויקת  ביותר. כמובן וניתן יהיה להתגמש על הסכום הסופי, אך חשוב שתבינו מה המשאבים העומדים לרשותכם והאם הם עולים בקנה אחד עם החברה שאיתה אתם מעוניינים לעבוד. בידקו בנוסף, מה כולל המחיר אותו מציעה לכם החברה והאם יש צורך ברכישה של מוצרים או מכשירים נוספים מצידכם.

חברת אחזקת מבנים מוצלחת היא כזו שמבצעת את העבודה ביסודיות בכל בניין ובניין. הצרכים של בניין מגורים שונים בהחלט מאלו של בניין משרדים. במידה ומדובר על בניין משרדים גדול עם מספר רב של עובדים, יהיה כאן צורך בעבודה אינטסיבית של ניקיון משרדים או ניקיון חדרי המדרגות. אל תתפשרו על איכות הניקיון, משום שבמידה וכן תחליטו "לעגל פינות" תגלו במהרה שהדברים שידרשו תיקון יגבו מכם עוד זמן וכסף. בידקו המלצות בנוגע לחברה כזו או אחרת, וגשו לראות בניינים בהם החברה מבצעת אחזקת מבנים כדי לראות האם מצב התחזוקה והניקיון שם עולים בקנה אחד עם הסטנדרטים שלכם.

אז איך נדע במה לבחור?

חברה אשר מעניקה שירותים של ניקיון משרדים או אחזקת מבנים צריכה לאפשר לכם ליהנות מראש שקט. חשוב שהיא תשתמש בציוד ובחומרים המתקדמים ביותר על מנת לחסוך זמן עבודה ומשאבים שונים. הצד אשר מקבל את השירות צריך להבהיר בצורה ברורה בתחילת העבודה מה הציפיות שלו ומה הדגשים הייחודיים של המבנה בו פועלת החברה. חשוב שיהיה איש או אשת קשר שיהיו הקו המחבר ביניכם לבין חברת הניקיון, ושהתקשורת ביניכם תהייה פשוטה ונוחה כדי להימנע מתהליך עבודה מסורבל. גם לאדיבות ולאיכות השירות יש חשיבות רבה בין אם מדובר בבניין דירות או בבניין של משרדים.

חדר אמבטיה

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »