בחירה נכונה מובילה לתוצאה מרהיבה

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

ההחלטה על שיפוצים היא החלטה הרת משקל עבור רוב האנשים וזאת משום שהיא מצריכה הוצאה הגדולה, משום שברוב המקרים צריך למצוא מקום אחר להתגורר בו במהלך השיפוצים, משום שיש לדאוג לכל ההיתרים הדרושים טרם תחילת השיפוצים וכמובן בגלל הזמן שלוקח לאתר את אנשי המקצוע השונים שיכולים להבטיח ללקוח את אותה תוצאה איכותית בה הוא מעוניין. נכון להיום רוב האנשים בוחרים חברה שמציעה להם את כל שירותי השיפוץ וכן את כל הקשור אל עבודות הכנה מקדימות הקשורות אל השיפוץ תחת קורת גג אחת.

 

כל השירותים במקום אחד

היתרונות של בחירת חברת שיפוצים ועבודות בנייה נעוצים בעובדה שאותה חברה מלווה את הלקוח משלבי התכנון הראשוניים ועד אותו שלב בו עבודות השיפוץ מסתיימות. אין צורך להתחיל ולחפש אנשי מקצוע שמומחים בכל תחום ותחום שכן החברה עצמה כבר עשתה זאת בשביל הלקוח. החברה בחרה עבורו מומחים בעלי ניסיון רב וותק רב שנים בתחום עבודות השיפוץ, אינסטלציה, ריצוף, גבס, חשמל, ניסור בטון ועוד. בנוסף, ההצעה של החברה לספק את כל שירותי השיפוץ במקום אחד  לא רק מאפשרת את כל ההתקשרות אל מול גורם אחד ולא אל מול כל בעל מקצוע בנפרד אלא גם חוסכת בהוצאות כספיות ובזמנים באופן משמעותי. החברה היא זו שאחראית על אותו לוח הזמנים שנקבע עם הלקוח ולכן אין מצב בו הלקוח מנסה להשיג את אנשי המקצוע משום שהם לא סיימו עבודה זו או אחרת בבית ומעכבים את שאר אנשי המקצוע מלבצע את שאר העבודה בבית. הכל מול גורם אחד.

 

בדיקה יסודית טרם בחירה

יש לבחור באופן קפדני את אותה חברה שתספק את שירותי השיפוץ. נכון להיום בישראל יש כל מיני חברות שמספקות שירותי שיפוץ ושירותים נוספים לבית ולמשרד וחשוב מאוד לוודא שהחברה בה אתם בוחרים אכן עומדת באותה רמת מקצועיות בה אתם מעוניינים. טרם בחירת החברה יש לוודא את הנקודות החשובות הבאות:

  • ניסיון – חשוב לוודא שמדובר על חברת שיפוצים בעלת ניסיון רב שנים בתחום השיפוצים, שירותי הכנה מקדימים לשיפוצים ושירותים לאחר שיפוץ.
  • מוניטין – תמיד יש לבדוק מהו המוניטין של החברה. דבר זה ניתן לבדוק באמצעות המלצות של לקוחות עבר של החברה וכן ביקורות והמלצות שונות באינטרנט. יש לבחור בחברה בעלת מוניטין מוצלח בתחום.
  • צוות מומחים – יש לבחור בחברה שמעסיקה צוות של מומחים בתחום השיפוצים, אם הכוונה היא אל מומחים בתחום ניסור בטון (בעיקר ניסור רצפת בטון), עבודות חשמל, אינסטלציה, קבלני שיפוץ ועוד.
  • איכות חומרים – תמיד יש לוודא שעובדי החברה משתמשים בחומרים גלם איכותיים לביצוע עבודות השיפוץ השונות.
  • שירות אישי – חשוב לוודא שהחברה מציעה שירות ייעוץ ללא עלות טרם תחילת תהליך השיפוץ, שהחברה מספקת אחריות על העבודות אותן הצוות המקצועי שלה מבצע ושהיא ידוע כחברה אמינה שעומדת בלוח הזמנים שנקבע מראש ומעניקה יחס אישי לכל לקוח ולקוח.

 

בהצלחה!

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »