בחירת מכשירי ניקוי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

חג הפסח, "חג הניקיון" אומנם מאחורינו, אך על ניקיון חשוב להקפיד במשך כל ימות השנה – ולא רק בין כתלי הבית. חברות וארגונים מקדישות לא מעט משאבים בפעולות הניקיון השונות. במיוחד אם מדובר במבנה גדול בעל מספר קומות או חדרים. רכישת מכונות שטיפה או שואבי אבק תעשייתיים נראית לעתים מיותרת עבור מבנים, בטווח הרחוק היא מאפשרת חיסכון משמעותי ובטווח הקרוב הניראות של מקום אשר מקבל קהל היא אלמנט חשוב ביותר. ברכישת ציוד ניקיון מסוגים שונים קיימים מספר שיקולים אשר אותם יש לקחת בחשבון. לא רק גודלו של המקום אותו יש לנקות הוא שיקול משמעותי. כך תבחרו בהצלחה מכונות לניקיון.

באיזה ציוד כדאי להשקיע?

במידה ואתם אחראים על מחלקת התחזוקה בבניין משרדים, או שאתם מנהלים חברת ניקיון, רכישת הציוד היא חלק חשוב. מחירו של ציוד ניקיון איכותי אינו זול ונשאלת השאלה האם לרכוש מכונות שטיפה או לנקות בדרך הרגילה והפשוטה יותר. השימוש במכונת שטיפה חוסך זמן יקר. ניתן לנקות באמצעותה שטחים גדולים בתוך פרק זמן קצר ביותר. כמו כן, אין תחליף לאיכות הניקיון המתקבל על ידי מכונות שטיפה מקצועיות. הניקיון נשמר לאורך זמן ומאפשר חיסכון בזמן העבודה של עובדי הניקיון. כך גם המקרה כאשר מדובר בשאיבת אבק באמצעות שואבי אבק תעשייתיים. הניקוי באמצעותם הוא הרבה יותר פשוט ומאפשר לקבל תוצאה יפה בתוך זמן קצר ביותר.

התאמה לסוג המבנה

ניקיון בסופרמרקט אינו דומה לניקיון של בניין משרדים קטן. הצורך של כל אחד מהמבנים האלה הוא שונה, וכמו כן גם היקף העבודה. מסיבה זו, רכישת מכונות שטיפה צריכה להיעשות גם בהתאם לאופי המקום אותו יש לנקות. בעוד שסופרים הם מתחמים אשר נוטים יותר ללכלוך ודורשים עבודת ניקוי יותר אינטנסיבית, כדאי לבחור מכונות שטיפה אשר מאפשרות לנקות חללים אלה במהירות יחסית, ובעוצמה גבוהה. כאשר מדובר על מקומות אשר מאכלסים אנשים רבים, שואבי אבק תעשייתיים אשר יירכשו עבור מקום זה, יצרכו לתת מענה מותאם אישית. אם המקום מכיל למשל שטיחים מקיר לקיר, אין בכלל ספק שיש לבחור בניקיון על ידי שואבי אבק תעשייתיים המיועדים לניקיון אינטנסיבי שכזה. במידה ומדובר במבנה קטן יותר אשר מאכלס פחות אנשים על בסיס קבוע, ניתן להסתפק בשואב אבק תעשייתי אך אולי פחות  עוצמתי.

איך לבחור נכון?

הבחירה הנכונה מורכבת כאמור ממספר שיקולים, בהם גם אופי השימוש במבנה. אין ספק שרכישת מכונות שטיפה וכמו כן גם שואבי אבק תעשייתיים יקצרו את זמן הניקיון ויאפשרו לקבל תוצאות מרשימות תוך זמן קצר. יחד עם זאת, גם בבחירת שואבי אבק תעשייתיים או מכונות שטיפה יש להתאים את הדגם והסוג הספציפי לצרכי הניקיון המסוימים שלכם. עמידה בתקציב הניקיון גם הוא שיקול חשוב, ורצוי לבחון האם המכונה הספציפית תאפשר לחסוך לאורך זמן בכוח אדם ובמשאבים שונים נוספים.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »