בחירת קרמיקה למקלחת מעוצבת

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

הקרמיקה בחדר האמבטיה משפיעה עליו הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פרקטית

לקרמיקה בחדרי אמבטיה כמה תפקידים. ראשית היא משמשת ככלי לעיצוב החדר, ושנית היא מאפשרת שמירה על קירות האמבטיה בצורה טובה, ולכן לבחירה של קרמיקה נכונה השפעה רבה על השימוש בחדר האמבטיה, וחשוב לדעת כיצד לעשות זאת.

אז כיצד יש לבחור קרמיקה למקלחת מעוצבת?

  • אזור החיפוי: חשוב להבדיל בין חיפוי קירות האמבטיה לבין חיפוי אזור האמבטיה עצמו. על קירות האמבטיה אמנם ישנה לחות ורטיבות, אולם באזור האמבטיה ישנו שטף רצוף של מים בזמן המקלחת, ולכן שם מומלץ לעשות שימוש באריחים, או משטחי אריחים, גדולים יותר אשר הינם פחות חדירים למים ויכולים למנוע היווצרות בעיות הנוצרות בשל רטיבות. כמו כן, שימוש בקרמיקה שונה במקלחת ובקירות חדר האמבטיה יכול לשדרג את עיצוב החדר ולהעניק לו ממד נוסף.
  • סגנון העיצוב: כיום אריחי קרמיקה לאמבטיה מגיעים בשלושה סגנונות עיקריים- אחידים, מגוונים או מצוירים. אריחים אחידים הינם אריחים בעלי מראה אחיד לכל שטח החיפוי. אריחים מגוונים הינם אריחים שונים אשר משולבים יחד לשם יצירת חיפוי אחיד לקירות, ואריחים מצוירים הינם אריחים אשר יחד יוצרים ציור או עיצוב מיוחד לקירות האמבטיה. חשוב לבחור בסוג האריחים המתאים לסגנון העיצובי שנבחר בחדר, היות ולהם השפעה רבה על מראה חדר האמבטיה.
  • תקציב: כיום ניתן למצוא אריחי קרמיקה במגוון עיצובים וכמובן במגוון רחב ביותר של מחירים, אשר יכולים להיות גם יקרים מאוד. כאשר בוחרים אריחי קרמיקה לחדר האמבטיה, מומלץ לעשות זאת בהתאם לתקציב שנקבע מראש ולאחר מדידה מדויקת של שטח הקרמיקה הנדרש לחיפוי קירות האמבטיה בכדי להימנע מהוצאות כלכליות לא צפויות וגבוהות ביותר.

חשוב לדעת כיצד לבחור בצורה נכונה קרמיקה לאמבטיה

היות והקרמיקה באמבטיה משפיעה הן על עיצוב חדר האמבטיה והן על השמירה על קירות האמבטיה, חשוב לדעת כיצד לבחור אותה בצורה נכונה אשר תשרת אותנו בשני התחומים בצורה הטובה ביותר, כך שניתן יהיה ליהנות מעיצוב חדר האמבטיה ולוודא כי לא יגרם כל נזק לקירות האמבטיה גם לאחר חשיפה ממושכת לרטיבות.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »