בחירת שיפוצניק מקצועי – כיצד עושים זאת נכון?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

אחת העבודות הפופולאריות בתחום השיפוצים היא שיפוץ בתים ולא בכדי: שיפוץ מסוג זה מעלה עבור רבים את ערך הנכס שלהם, הוא מקנה איכות חיים טובה יותר והופך את הבית לנקי, מותאם מודולארית לצרכים של הדיירים וכזה שיש בו אווירה נעימה ומזמינה.

כיום בתים מכל סוג ניתן לשפץ בקלות, כאשר אפשר לבחור בין שיפוץ מסיבי שכולל פירוק של קירות עמודים, רצפות והחלפת דוודים, צנרות וחשמל, כמו גם שניתן לבצע שיפוץ "קוסמטי" יותר אשר בו משפצים את הבית בצורה קלילה באמצעות החלפת דלתות, צביעת הבית והתקרות, ביצוע עבודות גבס, ביצוע ניקיון בתים לאחר שיפוץ ועוד.

כיום ישנם שלל שיפוצניקים המציעים את השירותים שלהם, תוך שהם טוענים כי הם אנשי המקצוע הטובים והמומחים ביותר בתחום.

אבל כיצד מוצאים באמת איש מקצוע יעיל ואיכותי? הנה כמה דגשים לבחירה:

ניסיון – כאשר אתם בוחרים את חברת השיפוצים חשוב שתמצאו איש מקצוע או חברת שיפוצים עם ניסיון. כיום ישנן חברות אשר יש להן יותר מ20 שנים ניסיון בתחום: מה שמבטיח שיפוץ מקצועי ויעיל.

התאמה – שימו לב כי אתם בוחרים איש מקצוע אמין אשר יוכל לבצע עבורכם התאמה מושלמת של אופי השיפוץ ושל העבודות שיש לבצע במקום, כמו גם שידע להתאים את שינויים לצרכים שלכם וכמובן לתקציב שלכם. בכך תוכלו לסיים את העבודות בצורה מוצלחת ללא 'חורים בכיסים'.

סוגי שיפוצים – חשוב שתבחרו חברת שיפוצים מקצועית אשר יודעת לבצע מגוון רב של עבודות, כמו למשל שיפוץ דירות ובתים פרטיים ועד לשיפוץ משרדים, חנויות ובתי עסק, שימו לב כי החברה יודעת לבצע החלפת רצפות, עבודות, גבס שבירת קירות והקמת קירות בצורה בטוחה, עבודות אינסטלציה, חשמל, צנרת ועוד. בכך תוכלו לקבל את כל השירותים תחת מטרייה אחת.

ביטוחים ובטיחות חשוב לשים לב כי אנשי המקצוע של החברה הינם כאלה אשר מיומנים לבצע עבודה בטוחה לפי כל כללי הבטיחות, כמו למשל עבודה בגובה, עבודה עם חומרי בניין, על סולמות באמצעות מכונות גדולות ועוד. עוד יש לוודא כי החברה מבטחת את כלל העובדים שלה בביטוח תאונות עבודות וזאת כדי שלא תמצאו את עצמכם ב'פלונטר' במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה במבנה שלכם או מחוצה לו.

הצעת מחיר – חשוב לבחור באיש מקצוע או במנהל בעודה אשר מאפשר לכם הצעת מחיר מתאימה בדיוק למבנה שלכם וצרכי השיפוץ. הצעת מחיר טובה תשלח רק לאחר בדיקה המבנה, וידוא ורשימה שלל כלל העובדות וסיכום ציפיות ביניכם לבין איש המקצוע.

ניקיון לאחר שיפוץ – שימו לב שלאחר השיפוץ לא נותרים במקום לכלוכים רבים. עם זאת חשוב בכל זאת להיעזר בשירותים של ניקיון בתים לאחר שיפוץ כדי שתוכלו ליהנות מבית משופץ נקי ונעים! בכך תוכלו לעבור את תהליכי השיפוצים בצורה טובה, יעילה ומשתלמת.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »