גינה לי גינה לי גינה לי מעוצבת

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

הבנייה בעולם כולו ובארץ בפרט עוברת שינויים לאורך ההיסטוריה ובמיוחד בתקופה האחרונה. השאיפה בבנייה החדשה לעומת בנייה של פעם היא ניצול של כמה שפחות קרקע לבניית כמות גדולה יותר של יחידות דיור או בנייני משרדים. מבט חטוף על צורת הבנייה לאורך ההיסטוריה יכול לספק לנו מידע רב על צורת עיצוב גינות ענק וטיפוחן ,המנהג הזה הולך איתנו לאורך שנים רבות כי בינינו מי לא רוצה גינה מרווחת מעוצבת ומנוצלת היטב על מנת להגיע הביתה ולהתפאל מפלא הבריאה של הצומח בגינה שלנו.

עיצוב גינות פרטיות זהו תחום שעובר שינויים רבים גם כן לכל אורך השנים שהוא קיים, אם פעם היינו יכולים לראות גינות ענק בארמונות ובבתי עשירים שלשם עיצובם ותחזוקתם נדרש צוות עצום של גננים ואנשי צוות בזכות השטח הענק עליהן נפרשו גינות אלו, אזי היום אנו יכולים לראות את השינוי האדיר שחל בסגנון החיים שלנו והביא עימו את עיצוב הגינות למקום חדש לגמרי, היום אנו יכולים להזמין צוות עיצוב גינות גם לגינה הקטנה שלנו במרפסת הפרטית בבית גם אם זה לא בדיוק עונה על הקריטריונים של פעם לגינה.

עיצוב גינות כולל בתוכו תחומים רבים ומגוונים מעבר לשתילת צמחייה מתאימה לתוואי השטח עליו אנחנו עובדים ומעצבים גינה, עיצוב גינות זהו תחום הכולל בתוכו שילוב של אלמנטים רבים על מנת למקסם את ניצול מרחב הגינה הפרטית שלנו לשימוש המותאם בצורה אידאלית לדרישות הלקוח , תנאי מזג האוויר וכמובן התקציב אותו הלקוח יכול להשקיע בעיצוב גינות כזה או אחר.

תחום נוסף בעיצוב גינות הוא עיצוב גינות ציבוריות, כל עיר או מועצה מחזיקים צוות של מעצבי גינות כחלק מצוות העירייה או המועצה וכמובן כחלק מצוות אדריכלות הנוף במועצה או עירייה מסויימים.

המטרה בעיצוב גינות ציבוריות היא לתת לכל מקום מגורים בו אנו נמצאים צוויון כפרי לצד אורח חיים אורבני לחוץ ותובעני, עיצוב גינות ציבוריות כולל בתוכו אלמנטים חשובים כמו מזג האוויר, ה"נושא" שאותו להעביר מעצב הגינה לתושבי המקום וכמובן מה השימוש הנעשה בגינה ציבורית זו או אחרת.

חשוב מאוד לעבוד עם אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בתחום עיצוב גינות, במדינה כמו שלנו שבה האלקים מאפשר שימוש כמעט רוב השנה בגינה הפרטית או הציבורית שלנו חשוב מאוד לשקול ולהתאים את כל האלמנטים הנכונים בעיצוב גינות על מנת לנצל את הגינה בצורה הכי נכונה והכי יעילה מבחינתנו.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »