דברים שכדאי לדעת על קבלן שיפוצים

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

בשעה טובה החלטתם לשפץ את הבית שלכם, ולצורך העניין חשבתם על האפשרות של הזמנת קבלן שיפוצים שידאג לכל השיפוץ אשר עתיד להתרחש בביתכם. באופן כללי, באפשרותכם שתי אופציות: הראשונה, להזמין בעלי מקצוע פרטניים, כל אחד בתחומו הוא, כמו למשל אינסטלטור, איש לעבודות גבס, צבעי, רצף וכן הלאה – תוך שאתם מפקחים על עבודתם, גורמים להם לעבוד בסינרגיה, משלמים להם ומנהלים אותם. בגדול, זו היא בדיוק עבודתו של קבלן השיפוצים. אך איזה יתרונות יש בהזמנת קבלן שיפוצים לעומת האופציה הראשונה בה אנו דואגים לכול? נרחיב על כך מיד.

 

בראש ובראשונה, קבלן שיפוצים יחסוך מאתנו הרבה מאוד זמן. אין ספק בכלל, שכל מלאכת איתור בעלי המקצוע המתאימים, החיבור ביניהם והפיקוח על עבודתם תדרוש מאתנו להשקיע המון זמן, מאמצים, להישאר בבית ולעיתים לדלג על ימי עבודה שלמים. קבלן שיפוצים בדרך כלל נכנס ממש לתוך המשפחה בעת השיפוץ, השיח עמו נעשה יותר חברי ובלי חומות, מכאן שנוצר אמון הדדי בין קבלן השיפוצים לבין הלקוח. מעבר לזמן ולמאמצים שיחסוך לנו קבלן שיפוצים, הרי שאף אחד לא מבטיח לנו שנדע לעשות את העבודה כמו שצריך. זה מתחיל באיתור בעלי המקצוע הנכונים, מעין לנו שנדע לבחור אותם ולא נבחר בשגגה מה שנקרא "חאפרים" ? בנוסף, כל העבודה תוך כדי תנועה בעת השיפוץ צריכה להיעשות בצורה נכונה. קבלן שיפוצים מנוסה לעומת זאת, כבד עובד עם קבלני המשנה שלו או בעלי מקצוע טובים ואמינים (לפחות לאותו קבלן שיפוצים), ולכן קל לקבלן השיפוצים לגשת לכל עבודה כזו ביתר בטחון. מעבר לכל זה, שהאחריות בסופו של דבר היא על קבלן השיפוצים, מה שמוריד מאתנו עוד התעסקות במקרים של תקלות או בעיות כאלה ואחרות.

 

ובכן, גם אם תבחרו שכן להזמין קבלן שיפוצים, עליכם לזכור מספר דברים. בראש ובראשונה, קחו בחשבון שהפעלת קבלן שיפוצים תעלה ברוב המקרים יותר מאשר אם תהיו אתם בעצמכם קבלן השיפוצים של הבית שלכם. המקרים בהם מצב זה מתהפך, הם כאשר אנו עושים טעויות בדרך, ומזמינים בעלי מקצוע שיגרמו לנזקים גדולים יותר, ובכך נחפה על הטעויות שלהם בבעלי מקצוע אחרים או שנעסוק בתיקון נזקים בלתי צפויים וכך הלאה, כל אלה יאלצו אותנו להוציא הרבה יותר כסף מהמצופה. נתעכב מעט על המשפט האחרון – ככלל, גם אם בחרתם לזמן קבלן שיפוצים או לא, קחו בחשבון שעלות השיפוץ תעלה יותר מהמתוכנן, גם אם סגרתם הכול תחת חוזה ובע"פ. לפני שמתחילים שיפוץ, הוסיפו לפחות 20 אחוזי ריזיקה לתקציב ששערכתם מראש כאשר תכננתם את השיפוץ המיועד לבית.

 

לסיום, אקורד מעט פחות סימפטי. גם במידה ותבחרו בקבלן שיפוצים, בדקו היטב את אמינותו, מקצועיותו, והניסיון שיש לו בתחום. נסו לבדוק המלצות באינטרנט, או בחרו אתר אמין אשר יקשר אתכם לקבלן שיפוצים באזור מגוריכם.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »