הובלות קטנות : מדוע כדאי להיעזר בשירות היעיל הזה?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

בוודאי כחלק מהיותכם צרכנים במדינת ישראל, חיים וחשופים לעולם המודרני בו אנו חיים, שמעתם על שירות בהתאמה אישית. יש לא מעט חברות, ספקים, עסקים וארגונים שמבינים עד כמה חשוב לרצות את הלקוח, עד כמה חשוב להתאים את השירות לצרכים, לבקשות ולרצונות שלו ולכן כל אותם ארגונים המאופיינים בתודעת שירות סופר גבוהה בוחרים לספק שירות בהתאמה אישית. בין השירותים שמאפשרים לנו בתור לקוחות להנות משירות בהתאמה אישית נקרא הובלות קטנות.

 

אז מה זה אומר?

הרי לא חסר אנשים שעוברים דירה ולא ממש זקוקים למשאית הענקית הזו שמספקות חברות ההובלה. הרי אנו משלמים גם על מחיר הדלק, על המובילים, על בלאי המשאית ועל עוד כל מיני דברים שאנחנו אפילו לא מודעים אליהם, מה שפעמים רבות גורם לנו לוותר על השירות בשל היותו יקר כל כך. יש אנשים שעוברים דירה שיחסית קרובה לדירה הקודמת בהם התגוררו, ואז הם יכולים להסתדר עם רוב הדברים שנמצאים בארגזים, וזקוקים רק לרכב מסחרי בינוני שעליו יוכלו להעמיס את המקרר, מערכת הישיבה והמיטה למשל. בשביל זה הקימו חברות הובלות קטנות.

 

  • בשביל אנשים שמחפשים לחסוך בעלויות ההובלה, שכן הם עוברים דירה אחת לשנה או שנתיים ובהחלט מדובר בהוצאה כבדה.
  • בשביל אנשים שעוברים דירה באותה עיר ולכן יכולים להסתדר עם רוב הדברים בעצמם.
  • לאנשים שלא זקוקים בכלל למשאית הגדולה וצריכים רכב מסחרי קטן רק לכמה פריטים.

איזה זה קשור לשירות בהתאמה אישית?

מכיון ואותן חברות הובלות קטנות הבינו את החשיבות של אותו שירות עבור קהלי היעד אותם ציינו לעיל הם גם החליטו להתאים אותו בצורה ספיציפית לאנשים שזקוקים לו כיצד?

  1. השירות מתבצע בהתאם למה שהלקוח יכול ובזמנים שנוחים לו, ולא בהתאם למה שחברת ההובלות יכולה.
  2. השירות מאפשר לתמחר את ההובלה בהתאם לקריטריונים כמו מרחק, כמו הפריטים שמעבירים ועוד.
  3. השירות מתבצע אך ורק על ידי מובילים מקצועיים.
  4. ניתן להשוות מחירים בין סוגי הובלות ולבחור את ההובלה הזולה ביותר.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »