היתרונות של בנייה חסינת אש

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

אם החלטתם שאתם מעוניינים לבנות בית חדש או שאתם מעוניינים לשפץ את הישן וזאת על מנת לשדרג את המראה שלו והפונקציונאליות שלו, קרוב לוודאי שגם יעניין אתכם לקרוא אודות בנייה רפרקטורית אותה ניתן ואף חשוב ליישם.

 

לוקחים בחשבון את האש

בניה רפרקטורית היא בנייה שתבטיח לכם מבנה שחסין בפני מצבים של דליקה (חסינת אש). כל אחד מודע לעובדה שאחת מהסכנות הגדולות ביותר היא שריפה שיכולה לכלות את כל הרכוש ואף לגבות חיים, מסיבה זו אחד מאישורי החובה לכל מבנה של עסק הוא אישור שהמבנה ממוגן בפני מצבים של אש. אחת מהדרכים הטובות ביותר להבטיח זאת היא על ידי שילוב של לבנים חסינות אש בעת בניית המבנה.  בנייה רפרקטורית מתבססת על חומרים חסיני אש, כמו למשל לבנים מיוחדות שמקטינות את הסיכוי שמא האש תחדור אל תוך פנים המבנה. כמו כן, יש אפשרות להוסיף לבנייה חיפויים מיוחדים (שגם הם חסיני אש) ולמקם אותם בכל מיני אזורים רגישים בבית. כיוון שכל אחד מעוניין שהתכנון יעשה בצורה הטובה ביותר חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום שיוכלו לבדוק את המבנה ולומר ללקוח מה הפתרון הטוב ביותר.

 

חברת שיפוצים מקצועית

ישנן חברות שיפוצים שמאגדות את כל השירותים תחת קורת גג אחת ומאפשרות לכל אחד שמעוניין לשפץ ליהנות מכלל שירותי השיפוץ במקום אחד. חלק מהשירותים אותם מספקות חברות אלו הם עבודות ריצוף, אינסטלציה, גבס, חשמל וכן אפשרות של שיפוץ כולל בהתאמה אישית. שיפוץ שמאגד את כל אנשי המקצוע הדרושים וכל השירותים הספציפיים תחת קורת גג אחת. בנוסף, חלק מהחברות מקיימות קשרי שיתוף פעולה עם מומחים בתחומים ספציפיים, כמו למשל תחום המינרלים והרפרקטורים, כלומר חברות שעיקר המומחיות שלהן היא בתחום הבנייה חסינת האש. כאן החברה איתה מקיימים קשרי שיתוף פעולה היא זו שמתכננת את כל הקשור אל הבניה חסינת האש ואילו חברת השיפוצים היא זו שלוקחת על עצמה לקנות את החומרים וליישם את התכנון (יש אפשרויות נוספות).

 

חומרים חסיני אש- היתרונות

  • קבלת היתר– לבנים אשר חסינות אש מקלות על קבלת היתר בנייה חסינת אש וכמובן גם אישור אכלוס של העסק.
  • עמידות– הלבנים עמידות בפני מפגעי מזג האוויר ולמרות שההוצאה שלהם יקרה במקצת בהשוואה ללבנים סטנדרטיות הן חוסכות הוצאות עתידיות של תחזוקה ותפעול ומחזירות מהר מאוד את ההשקעה שלהן.
  • המלצות – מהנדסים רבים ממליצים על חומרים אלו וזאת משום יעילותם הרבה.
  • איכות אוויר– חומרים ששומרים על האיכות של האוויר בתוך המבנה.
  • קול – חומרים אלו בעלי ספיגת קול טובה.
  • מחזור– חומרים אלו בעלי יכולת מחזור אם וכאשר מפרקים את המבנה.

 

כעת, כל שנותר לעשות הוא להחליט האם אתם מעוניינים לשלב בשיפוץ ביתכם לבנים שחסינות בפני אש. בהצלחה!

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »