הרחקת יונים לצמיתות

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

יונים זה יפה איך לא על הגג, היונים מביאים איתם מחלות, זיהום ונזקים, פסולת ולכלוך רב מצטבר בגגות בעקבות היונים איך ישנם מצבים שנדרש לקרוא למומחה על מנת לבצע הרחקת יונים לצמיתות מהגג, ישנם דרכים שונות להרחקת יונים באמצעות פתרונות מכשור וציוד מקצועי.

באיזה מצבים מבצעים הרחקת יונים?

במהלך הבדיקה בגג, לפני שמזמנים איש מקצוע מומחה כדי לעקוב אחר התנהגות היונים על הגג, במצבים בהם נראה על גג רעפים בין 3-5 יונים במידה ואין על הגג קולט שמש או דוד שמש לא צריך סתם להזמין מומחה והוציא סכום נכבד של כסף עבור הרחקת יונים.

מתי מזמינים איש מקצוע מומחה ?
במקרה שיש יונה שיושבת באופן קבוע וסותמת את המרזב לא משנה אפילו שזאת יונה אחת היה נדרש להזמין בעל מקצוע מומחה לגרוש היונים מהגג, אחת הבעיות הקיימות הם בגגות שהמרזב הוא בצורה מעוגלת עם קולטי שמש ויש כמות גדולה של יונים באופן קבוע, כאן נכנסת לפעולה עבודתו של מומחה, נדרש להרכיב דוקרנים מסביב המרזב ולבצע איטום מסביב של הרשת, במצב כזה רוב היונים כבר לא יגיעו לגג, במידה והבעיה עדין לא נפתרה היה נדרש להביא רשת חופה שתגרום אי נוחות ליונים בכל מצב של עמידה עליה ובכך תהיה להם ללא יציבות, רוב הגגות יש קושי של בליטות של הרעפים וצריך לעטוף ברשת, להשלמת פתרון הבעיה היה נדרש להרכיב דוקרנים על העמודים, וכל מקום בו תהיה נגישות ליונה לעמוד עליה.

למה יונים מגיעות לקנן על הגג?
יונים הם שייכים למשפחת הציפורים בשביל להתרבות נדרש עליהם להיות במקום מוגן, היונים ניזונות ממפעלי מזון , ואזורי חקלאות, עיקר מנוחתם הם על מקומות גבוהים הרחוקים מסכנות, בעבר היונים היו מקננים במערות אך קיום קיימים שם בניינים ובתים אז היונים נעמדות על גגות הבתים, הטיפול המבוקש ביותר והמהיר ביותר הוא באמצעות דוקרני נירוסטה או פלסטיק.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »