השלבים הנכונים בתהליך שיפוץ מטבחים

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

תהליכים הם חלק בלתי נפרד מחיינו והקפדה על ראייה תהליכית שלוקחת בחשבון מגוון שיקולים ובעיקר את שיקול הזמן והתכנון הנכון מבטיחה לנו ליהנות הרבה יותר מהנסיעה. חשיבה שמאפשרת לנו לתכנן, לבדוק ולבחון דברים היינו חשיבה תהליכית מקטינה את הסיכון לטעות ולקחת החלטות שגויות ומשום כל היא נחשבת בטוחה יותר.

נכון יהיה לומר שבחיים לא ניתן להימנע מסיכוני לחלוטין אבל בהחלט אפשר לנסות ולמזער אותם במידה ניכרת. דוגמה טובה לכך ניתן לראות בתהליך שיפוץ המטבח למשל.

איך לעשות את זה ולשמור על השפיות

שיפוץ הוא מסוג הדברים שעלולים להעביר אדם על דעתו. עלויות גבוהות, משך זמן ארוך, שינויים ובעיות בלתי צפויות ועוד כהנה וכהנה בעיות עלולות לצוץ. משום כך תכנון מקדים וביצוע השלבים באופן מסודר הם קריטיים.

ניתן להתרשם ולקבל מידע נוסף במדריך שיפוץ מטבחים.

בהקשר של המטבח נדרשת חשיבה מורכבת במיוחד היות שעל פי רוב מדובר על חלל קטן יחסית ויש לקחת בחשבון שאלות רבות כמו עיצוב, נגישות, נוחות השימוש, אחסון ועמידות החומרים בפני חום, לחות ואדים. הדבר הראשון שעלינו לעשות רגע לפני השיפוץ היא אם כן לחשוב.

שאלות חשובות

עלינו לשאול את עצמנו מה אופי השימוש במטבח, מה היינו רוצים ליצור בו, עד כמה מרכזי המטבח בחיי הבית, האם אנו רוצים מטבח פתוח או שמא חלל סגור, האם נשלב בו פינת אוכל או שמא נבקש להפריד. עוד ניקח בחשבון האם אנו נוהגים לבשל ארוחות גדולות או שבעיקר מחממים אוכל מוכן וכן הלאה. לאחר שחשבנו על היבטים הללו נוכל לחשוב על נושא האחסון ולבדוק עד כמה נחוצים לנו חללים מסוג זה. כלי מטבח, מכשירי חשמל, אוכל ומוצרי מזון- כל אלו אמורים להיות בתוך חללי אחסון מתאימים.

בחירת בעלי מקצוע

הקפדה על מקומות אחסון הולמים תבטיח לנו יצירת מרחב נקי ומעוצב שיהיה נעים לשהות בו ושגם יהיה נוח לעבוד בו. בשלב הבא ניצור תכנית עיצובית בעזרת מעצב ואדריכל. חשוב לבחור בעלי מקצוע שאנו סומכים על טעמם וגם על היכולות המקצועיות שלהם. אדריכל ומעצב שיהיו בעלי טעם דומה לזה שלנו ויבינו את החזון שאליו אנו שואפים יבטיחו לנו הלימה בין הציפיות ובין התוצאה. בעל מקצוע חשוב נוסף הוא כמובן הקבלן שלנו.

החומרים שמהם עשוי המטבח

בחירת קבלן מורשה שהוא בעל ניסיון מוכח בבניית מטבחים מבטיחה לנו ביצוע מושלם של התכניות שהתווה האדריכל או המעצב. בשלב זה נבחר חומרי עבודה בעצה אחת עם בעלי המקצוע ורצוי ליצור דיאלוג בין שלושתם- כך תבטיחו עבודה טובה, יעילה שלוקחת בחשבון את הממד העיצובי ואת הממד הפרקטי.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »