התקנת חימום תת רצפתי כחלק משיפוץ

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

שיפוץ מהווה הזדמנות נפלאה לחדש ולעדכן את סביבת המגורים ולברוא אותה מחדש. לשנות קו עיצובי, להחליף מטבח או חדר רחצה, להתקין בבית מערכות של בית חכם אשר נשלטות מרחוק וכל אמצעי אחר לשדרוג איכות החיים.
כמובן שחשוב לדעת כיצד לנהל את השיפוץ ביד רמה, מבחירת הספקים ואנשי המקצוע המעורבים בתהליך דרך שיטת העבודה, הגדרת התקציב ועד פיקוח שהכל מתבצע לשביעות רצונכם להשגת התוצאה הטובה ביותר.

מחממים את הבית מלמטה וביעילות רבה

אם עורכים שיפוץ בבית כדאי לשקול התקנת מערכות מתקדמות כמו חימום תת רצפתי.

מערכת לחימום יעילה, חסכונית וידידותית לסביבה, שהופכת לנפוצה יותר ויותר בבתים פרטיים אך גם בדירות. חימום תת רצפתי מחמם למעשה את הרצפה מלמטה וכך מחמם את החדר כולו. כמו כן, כאשר הרגליים חמות הגוף כולו חמים ולכן, האפקט מורגש במיוחד.
קיימים שני סוגים של מערכות חימום תת רצפתי: האחת פועלת על חשמל והשנייה על בסיס מים.

חימום תת רצפתי על מים היא המערכת המומלצת מבין השתיים היות והיא עובדת על עיקרון שמכונה "אנרגיה חוזרת".

בשיטה זו, יש שימוש במשאב הטבעי הקיים. המים הזורמים בצינורות מתחת לרצפה מחוממים על ידי גוף חשמלי.

אומנם המערכת עצמה לא זולה, אבל כאשר בוחנים את עלויות החימום בהשוואה לפתרונות חימום אחרים (כמו מערכת הסקה מרכזית) אין ספק שמדובר באלטרנטיבה החסכונית ביותר. יש יתרונות רבים שהופכים את התקנת החימום התת רצפתי לאטרקטיבית.

בטוחה, חסכונית ומתאימה לכל רצפה

נתחיל מכך שהמערכת בטוחה מאוד ואין סכנת כוויות או סכנת התלקחות. החום שהיא מייצרת הוא אחיד והיא מסוגלת לחמם חללים שלמים גדולים בצורה אחידה. כלומר, לא משנה היכן תשהו באותו חדר מחומם תרגישו את החמימות המקיפה אתכם מכל הכיוונים.

החום עצמו שהיא מקרינה הוא חום נעים שאינו מייבש. חימום תת רצפתי מאפשר גם לבצע חימום ייעודי. כלומר, להחליט כל פעם מחדש איזה חלל יחומם, מתי ולכמה זמן כך שאפשר לחמם רק חלקים בבית לפי השימוש והצורך.

יתכן מצב שתרצו לחמם רק את הסלון או רק את חדר השינה או חדר הרחצה ולא תהיה בעיה בכך. תוכלו לווסת את הטמפרטורה לפי העדפה אישית. למשל, שבחדר הרחצה יהיה חם יותר באופן משמעותי מאשר בסלון. בדרך זו, אפשר לבצע התאמה אישית למערכת וגם לחסוך משאבים.

עם מערכות בית חכם ניתן גם לחמם חללים נבחרים בטרם הגעתכם הבית ולהגיע כבר לבית חמים ונעים.

משפצים ומחממים

מומלץ לבצע התקנת חימום תת רצפתי כבר בשלב השיפוץ על מנת להימנע בהמשך מהרמת אריחי רצפה.

המערכת יכולה להיות מוטמעת תחת כל סוגי האריחים – שיש, גרניט פורצלן. כל שצריך זה לבצע תכנון מדויק על מנת לבחור את הצינורות ולהחליט על המערכת בהתאם לתנאי השטח וגודל החלל הנתון.

מדובר בפתרון ירוק ששומר על הסביבה ומאפשר לכם לחסוך כספים לטווח הארוך וליהנות מתחושת חמימות נעימה בכל עת.

מערכת החימום התת רצפתי תורמת מאוד מההיבט האסתטי:

היא סמויה מהעין המתבוננת היות והיא שקועה מתחת לרצפה, כך שהיא גם לא תופסת שטח מיותר וגם מתמזגת עם כל עיצוב.

ניתן להשתמש במערכת הסולארית אגב גם למטרות חימום אחרות כמו חימום מי הג'קוזי או חימום בריכה. בכל מקרה, פנו לחברה מקצועית ואמינה בשוק על מנת לקבל את המערכת הטובה ביותר.

לפרטים נוספים וליצירת קשר לחצו כאן

חימום תת רצפתי

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »