טיפים והמלצות לפני שיפוץ הבית

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

אז החלטתם שאתם הולכים על שיפוץ הבית שלכם. מדובר בהחלטה חשובה מאוד שיכולה להפוך את הבית שלכם למקום חדש לגמרי. שיפוץ דירה הוא נושא מדובר וכאוב שלפעמים מתחבר לריבים בין בני הזוג,הרבה לחץ וחוסר אונים, תלות בקבלנים ופחד גדול מהצעות המחיר שהולכים להציע לכם. אך אל דאגה..ישנם כמה טיפים והמלצות שאם תיישמו אותם תוכלו לבחור לחסוך הרבה כסף ולהיות חכמים יותר. בואו נבין מהם…

תכנון מוקדם

החליטו מראש מה אתם רוצים לשפץ בבית. האם מדובר בחדר אחד,האם מדובר במספר חדרים או בשיפוץ כללי של כל הבית . ככל שנתכנן טוב יותר את השיפוץ מבעוד מועד, כך נהיה ערוכים בצורה טובה יותר.

אילו חללים אנחנו הולכים לשפץ

כאשר אנו משפצים שירותים ואמבטיה, יש צורך בטיפולי צנרת,הרמת ריצוף מה שדורש עבודה של מספרי בעלי מקצוע ולכן מדובר בשיפוץ יקר יותר מאשר שיפוץ חדר רגיל.

תקציב והצעות מחיר

הגדירו תקציב מראש על מנת לא להגיע לחריגה. קל מאוד להגיע לחריגה ולאבד כיוון בין כל אפשרויות השיפוץ הקיימות ואם לא תגדירו תקציב מראש אתם תמצאו את עצמכם מהר מאוד בהוצאות גדולות בהרבה ממה שתכננתם. בשלב הבא היפגשו עם קבלן השיפוצים ובקשו ממנו הצעת מחיר מפורטת אותה תעמידו להשוואה מול הצעות מחיר נוספות של קבלנים נוספים.

זיהוי הזדמנויות לשדרוג החוויה בבית

בזמן שיפוץ דירה,ניתן לבצע התקנות של מערכות כמו רמקולים שקועים בתוך הקיר או למשל או חימום תת רצפתי. מערכת חימום תת רצפתית מותקנת באופן נסתר מתחת לרצפות ולכן ניתן להתקין אותה רק בעת בניית בית חדש או שיפוץ נרחב של הדירה. אם כבר החלטנו לשפץ את הבית חשוב מאוד שלפחות נדע אילו אפשרויות לשיפור המחייה בבית עומדות לפנינו.

קבלן מורשה

חשוב לבחור קבלן מורשה אשר מופיע ברשם הקבלנים ולוודא שאותו קבלן מוסמך ומורשה לבצע את העבודה. הוסיפו והגדילו ראש וחפשו המלצות ברשת על אותו קבלן, היום הכל נמצא באינטרנט וניתן לקבל אינדיקציה מצוינת כמעט על כל בעל מקצוע.

חוזה עם הקבלן

החוזה עם הקבלן אמור לכלול את לוח הזמנים של השיפוץ,חומרי עבודה,היקף עבודה,תשלומים והסכם אחריות. חשוב מאוד ששני הצדדים יבינו את הסכם החוזה וההשלכות במידה ואחד מהם חלילה לא עומד בחובותיו.

לסיכום

שיפוץ דירה נתפס עבור רבים מאיתנו כחוויה לא נעימה(לעתים בצדק) שצריך לעשות הכל על מנת לדחות אותה ולא לבצע אותה. אך אם תגיעו אל השיפוץ בגישה חכמה ורגועה יותר,תתכננו את הכל מראש, תגדירו תקציב,תבדקו מי הוא הקבלן ותקחו את כל הטיפים הנוספים, אתם תקבלו דירה משודרגת במחירים הגיוניים ואולי אפילו תיווכחו לדעת ששיפוצים זה לא דבר כל כך נורא.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »