טיפים לשיפוץ הבית

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

מחירי הדירות כיום כה גבוה, לכן יותר ויותר בעלי דירות מעדיפים לרכוש דירה ישנה ולשפץ אותה, או לחילופין להישאר בדירתם שקנו משכבר הימים ולשפץ אותה לפי רצונם. שיפוץ לעיתים יכול להמשך תקופה ארוכה מאוד ויחד עם זאת, אם יודעים כיצד להתנהל ולבצע את התהליך בשלבים הגיוניים התוצאה לא תאחר להגיע.

בימים אלו כדי שביתכם יראה יוקרתי ומעוצב יותר, יש המשתמשים בפרקטים, זהו חומר גלם יחסית זול והתפוקה ממנו היא מרבית. קחו למשל את אזור תל אביב בו קיימים בתים רבים, ישנים ומוזנחים שזקוקים לשיפוץ כדי לגרום להם להראות יפים ויוקרתיים יותר. פרקטים בתל אביב משדרגים בתים ומשרדים.

 

כעת קחו דף ועיפרון והעתיקו את הטיפים המעולים שיש לנו להציע לכם אנו מבטיחים לכם שתשתמשו לפחות בכמה מהם אם לא בכולם:

1.בחירת בעל מקצוע – תמיד טוב לשמוע המלצות על בעלי מקצוע עם מחירים נוחים ומוצרים איכותיים, פנו לסביבה הקרובה שלכם ותשאלו אותם אם עברו שיפוץ או לפחות אם הם מכירים בעל מקצוע אמין.

2.תכנית עיצוב – בנו לכם אסטרטגיית עיצוב עפ"י שלבים, קודם כל תחליטו איזה אזור אתם משפצים וקחו בחשבון את הזמן שזה ייקח לכם, מעקב זה יעזור לכם להזמין את הרהיטים וחומרי הגלם מראש.

3.תקציב – דעו מה התקציב שעומד לרשותכם על מנת שאם תהיה איזושהי חריגה בתקציב תדעו על מה הוצאתם מעבר ואיפה אפשר לקצץ. תמיד יוצאים טרנדים חדשים והפיתוי לרכוש מוצרים חדשים יותר (למרות שכבר יש לכם כאלה) תמיד יהווה מכשול. בידקו מה אתם באמת צריכים ועל מה כדאי ונכון להוציא את כספכם.

4.גמר עבודה – בדקו שאכן בעל המקצוע סיים את כל הנדרש ממנו ועשה זאת בצורה טובה ללא תקלות שיצוצו בהמשך. תמיד תשאלו אותו שאלות כך תדעו אילו שינויים הוא מבצע ובמה זה כרוך, שלא יקרה מצב שידכם לא על הדופק. לעיתים זה מייאש, אך אם תתנו לו יד חופשית תוכלו לשלם מחיר יקר.

 

כעת, אחרי שרשמתם את הטיפים שאנו מציעים לכם, (בחירת בעל מקצוע, תכנית עיצוב, תקציב, גמר עבודה). אם תעבדו לפי השלבים הללו ותהיו מחושבים ותדעו בדיוק מה אתם רוצים וצריכים, השיפוץ לא יארך זמן רב, או לפחות לא יחרוג מהזמן הנדרש. בהצלחה בהתחלת השיפוץ, הפיקו ממנו את המרב והפכו את מקום מגורכם, משרדכם למקום האהוב עליכם, הדבר החשוב ביותר הוא שלכם יהיה נעים ונוח בקובייה הקטנה והפרטית שלכם.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »