טיפים לשיפוץ החלק החיצוני של הבית

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

סדקים בקירות, איטום לא תקין, מרזבים תקולים, צבע מתקלף, חלונות דולפים ועוד, כולם מצבים שעלולים להתרחש במבנים ישנים, לכן חשוב לדעת מה כולל כל שיפוץ וכיצד יש לבצע אותו על הצד הטוב ביותר.

בארץ ישראל ישנם לא מעט מבנים ישנים שדורשים שיפוץ וחיזוק כמו גם עיצוב מחדש של החלק החיצוני של הבניין, תוך שיפוץ הקירות, החלפת מרצפות מחוץ לבית, השלכת פסולת מהחצר, פינוי גרוטאות, תיקון המבנה החיצוני של הבית ועוד. לכן יש להבין מה צריך לשפץ, ובמהירות:

שיפוץ מבנה – מבנים ישנים סובלים מכמה וכמה בעיות מרכזיות בהן סדקים בקירות, סדקים ובעיות באיטום החיצוני של המבנה, צבע מתקלף, עמודים לא יציבים ועוד, לכן יש לבחור קבלן שיפוצים ובנייה מנוסה שיודע כיצד לבצע חיזוק מבנים בעבודה בגובה, כמו גם עם כלי העבודה המתקדמים ביותר.

שיפוץ תשתיות – מרזבים, צנרות חיצוניות, ברזים ועוד, כולם יכולים להיות תקולים ועם הזמן להחליד ולהישבר. בשל כך יש לבחור אינסטלטורים וקבלני אינסטלציה שיבצעו עבורכם את החלפת תשתיות המים והאינסטלציה בבית.

פינוי פסולת מהחצר – חצר הבית, גם היא זקוקה לשיפוצים ועבודה מידי פעם, בשל כך יש לדאוג להחלפת ריצוף בגינה ובחצר, חידוש או בניית שער חדש, השלכת פסולת למכולות ייעודיים, שיפוץ ובניית גינה ולאחר מכן בחירת ריהוט גן יוקרתי שיתכתב בצורה נפלאה עם עיצוב הבית, כמו גם שיהיה פרקטי ושימושי.

הוספת מרפסת – מי שרוצה להרחיב את המבנה הקיים, יוכל לבצע הוספת מרפסת בעוד שבנייה מסוג זה דורשת את כל היתרי הבנייה הנחוצים, כמו גם אישורים וקבלני שיפוצים שיכולים לבצע את השיפוץ, תוך הצמדות לתכניות של מהנדס בניין.

כיצד בוחרים קבלן שיפוצים טוב?

על מנת לבחור קבלן שיפוצים טוב ויעיל, יש לשים לב כי אתם בוחרים את איש המקצוע לפי הדגשים הבאים:

מקצועיות – בחרו קבלן שיפוצים אשר רשום ברשם בקבלנים, שיש לו תעודות מקצוע מתאימות, וודאו כי הוא יכול לספק לכם את עבודות השיפוצים הדרושות לפי כל תווי התקן הדרושים.

המלצות – חשוב לבחור איש מקצוע שקיבלתם אודותיו המלצות. נסו לקבל המלצות ממכרים, משפחה, חברים ואף מהרשתות החברתיות.

מחיר – בצעו השוואת מחירים בין כמה וכמה אנשי מקצוע ובחרו את זה שמאפשר לכם הצעת מחיר שכוללת גם את הכלים והציוד הדרושים לשיפוצים. בכך תוכלו לבצע בחירה נכונה וחכמה וליהנות משיפוץ חיצוני מושלם!

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »