טכנאי מזגנים – תחזוקה שוטפת של המזגן תמנע תקלות רבות ותאריך את שנות פעילותו

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

אין צורך להזעיק את טכנאי המזגנים על כל תקלה.

ישנן לא מעט תקלות נפוצות במיוחד עליהן ניתן להתגבר באופן עצמאי ללא כל צורך בידע מקצועי או מאמץ פיזי כלשהו.

אז רגע לפני שגם אתם ממהרים להזעיק את שירותי טכנאי המזגנים שלכם, הנה לכם מספר נתונים שכדאי שתכירו.

ראשית, חשוב להדגיש כי חלק נכבד מתקלות המזגן נגרמות כתוצאה ישירה של חוסר תחזוקה שוטפת ונכונה.

לא מעט אנשים אשר עושים שימוש כמעט תמידי במזגנים בימי הקיץ החמים כלל לא מודעים לעובדה כי עליהם לתחזק את המזגן כל מספר חודשים עד חצי שנה לכל היותר.

חוסר התחזוקה גורמת לתקלות רבות אשר עלולות לסכן את המשך פעילותו של המזגן. אז לפני שניגע בתקלות השכיחות ואופן ההתמודדות הנכון והעצמאי עימן, כדאי לדעת כיצד בדיוק ניתן לתחזק את המזגן בקלות ולמנוע את כל אותן התקלות.

כך תוכלו לשמור על המזגן שלכם תקין בכוחות עצמכם

תחזוקת המזגן כוללת את פתיחת מכסה הפלסטיק בחלקו הפנימי, שליפת הפילטרים וניקיונם היטב. כל הפעולות האלו לא צריכות לקחת יותר מחמש דקות לכל היותר ללא כל מאמץ פיזי.

הפילטרים צוברים עם הזמן לא מעט לכלוך ואבק אשר גורם לתקלות רבות במזגן שלכם ומונע ממנו לעבוד בצורה מיטבית.

מעבר לתקלות שעלולות לצוץ בהמוניהן כתוצאה של חוסר ניקוי הפילטרים, כאשר הם מלאים בלכלוך ואבק המזגן מתקשה מאוד לקרר/לחמם את חלל החדר.

הדבר יבוא לידו ביטוי בזמן המיזוג שיתארך מאוד וכמובן בצריכת האנרגיה של המזגן המתאמץ, מה שישפיע על חשבונות החשמל שלכם. לכן, גם ללא כל חשש מפני תקלות כאלה ואחרות, חשוב מאוד להקפיד על תחזוקה שוטפת וניקוי הפילטרים במזגן כל כמה חודשים עד חצי שנה לכל היותר.

התמודדות עם רעשי המזגן או חוסר הצלחתו למזג את החלל

הקפדה על תחזוקה שוטפת תעזור למזגן שלכם לקרר/ לחמם את החלל כראוי. לא אחת קורה שאנשים מזעיקים את שירותי טכנאי מזגנים בטענה כי המזגן כבר לא מקרר או מחמם כמו בעבר. על תקלה זו אתם יכולים להתגבר לגמרי בעצמכם על ידי ניקוי הפילטרים בלבד.

כמו כן רבים מזעיקים טכנאי מזגנים מקצועי בעקבות הרעש החזק שמשמיע המזגן שלהם. גם במקרה זה לא אחת הרעש נגרם כתוצאה של מאמץ יתר של המזגן. מאמץ היתר נגרם כמובן בעקבות הלכלוך הרב שמקשה על המזגן למזג את החלל ודורש ממנו לפעול בעוצמה רבה. גם במקרה זה ניקוי הפילטרים יפתור את התקלה ללא כל צורך בסיוע מקצועי.

המזגן לא מגיב ללחיצות על השלט? זה מה שאתם צריכים לעשות

נוסף על כך, לעיתים קורה שהמזגן לא מגיב ללחיצות על השלט. תקלה זו אינה קשורה לחוסר התחזוקה של המזגן שלכם אך גם עליה תוכלו להתגבר לגמרי בעצמכם. תקלה זו נגרמת לעיתים בגלל הפסקות חשמל או אי שימוש זמן ממושך במזגן.

הסנכרון בין השלט למזגן אבד וכל שתידרשו לעשות על מנת לחדש אותו זה לנתק את המזגן מהחשמל ולהחזירו מספר רגעים לאחר מכן.

לפרטים נוספים וליצירת קשר לחצו כאן

טכנאי מזגנים

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »