ייצור מסגרות בניין

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

תהליך שיפוץ הוא קריטי להשגת הנכס בסטנדרט הגבוה ביותר. במהלך שיפוץ ניתן להגיע לפרויקטים מרשימים מכל הבחינות: טכנולוגיה, עיצוב, עמידות לאורך זמן וכדאי לצאת לשיפוץ עם חברת שיפוץ מקצועית ואמינה וכשיש לכם מושג בדיוק מה אתם רוצים להשיג.
בתהליכי שיפוץ שמים דגש גם על ייצור מסגרות בניין – מסגרות שתפקידן לתחום מתחמים רגישים כמו ארונות חשמל או גדרות. המסגרת למעשה מפרידה בין המתחמים אך גם מגינה ומאבטחת את הגישה ישירות למתחם.

נהוג לסווג את תחום מסגרות הבניין למספר סוגים עיקריים בהם משתמשים כמעט בכל פרויקט של בנייה ושיפוצים ולהקפיד על כך שהמסגרת תיבנה על פי מפרט טכני מדויק לפי התקנות המחמירות ביותר לאפשר מקסימום שקט נפשי ומקסימום עמידות לאורך זמן.

לא עוברים את הגדר

אין ספק שלגדרות יש חשיבות רבה בכל מתחם, בין אם מדובר בגדר באזורים ציבוריים או פרטיים, גדרות של גינות ושבילי גישה ובמיוחד גדר בין החנייה לשביל ההליכה או לבית עצמו. את הגדר מתכננים לאחר מדידות מדויקות ובחירת חומרים איכותיים. כדי שהגדר תהיה בעלת תוחלת חיים ארוכה כדי לבחור גדרות מתכת, תוך שימת דגש על האלמנט האסתטי העיצובי, כדי שהיא תתמזג בהרמוניה עם המקום מבחינת קו העיצוב. מתייחסים גם לפרמטרים שקובעים את הגדר מגובהה דרך הרווחים בין השלבים ועד החיפוי שלה, כדי שיתאים לכל תנאי מזג האוויר.

מתחם סגור ומאובטח

כל רכיב רגיש מרכיבים אלקטרוניים של ארון חשמל ותקשורת ועד ציוד של חירום והצלה זקוקים לבית והבית הזה הוא למעשה הארון שלהם. היום נהוג להשתמש בעיקר בארונות ממתכת המבוססים על חומר שהוא עמיד בתנאי מזג האוויר, זיהומים וכימיקלים, שומר על ממד אקוסטי ומנטרל רעשים, בעל חוזק ויציבות גבוהה וכן מגיע בשלל עיצובים כך שאפשר לתכנן ולהתקין ארון כחלק מתהליך ייצור של מסגרות בניין בכל פורמט מבוקש, במידות של החלל ובאסתטיקה הנבחרת.

לכל ארון יש משקוף

לא מספיק לייצר ארון איכותי שיגן על רכיבים אלקטרוניים בארונות החשמל או התקשורת או על הרכיבים הרגישים בארונות גז ומים. המשקופים עושים הבדל משמעותי בהשגת היציבות והעמידות אשר הם למעשה תורמים ליציבות הארון והחציצה בינו ובין הסביבה תוך שמירה על בטיחות מקסימלית. חשוב מאוד לבחור משקופים במידות הנכונות לארון, מחומרים עמידים שיגנו עליו וקיים היצע רחב של סגנונות וצבעים להשגת המראה המועדף.

לפני שקופצים מעל המעקה

כל פרויקט שיפוץ שמשלב מרפסת או מדרגות כולל התייחסות מקצועית גם לעניין המעקה. הפתרון שתוחם את המדרגות או את הגישה למרפסת ולמעשה מונע נפילה, משרטט גבולות ומהווה גם אלמנט עיצובי בפני עצמו. קיימים מעקות ממגוון חומרים המגיעים בשלל סגנונות – עץ, מתכת וכן מתפתלים, חלקים ואחידים, כאלה שמשתלבים עם מדרגות לולייניות ומעקות זכוכית למרפסות ליצירת מראה של מרפסת מרחפת ומרשימה במיוחד. חשוב להתייחס להיבט הפונקציונלי של אחיזת היד במעקה וכן לתכנון האדריכלי הנתון על מנת לייצר מעקה תואם ולהבטיח בטיחות ונראות.

לאחוז יד ביד

מאחזי היד הם עוד אלמנט שנלקח בחשבון בפרויקטים הנדסיים רבים במיוחד בשיפוצים, כאשר הדיירים עומדים על משמעותם הרבה של המאחזים לאפשר גישה נוחה ולהקנות ביטחון ושקט נפשי. תכנון המאחזים לוקח בחשבון את הארגונומיה והידידותיות של השימוש על מנת לאפשר אחיזה נעימה לכף היד וכן בטוחה יותר, התייחסות לחומרים מהם עשויים המאחזים להשגת עמידות, על אחת כמה וכמה אם מדובר במאחזי יד חיצוניים החשופים לשמש או לגשם וכדומה.

בתהליכי שיפוץ פנו תמיד לחברת שיפוץ מובילה ומקצועית שתדאג בין היתר להשיג עבורכם גם למסגרות בניין באיכות הגבוהה ביותר.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »