כיצד להכין נכון חלק מהבית להשכרה

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

התפנה לכם מקום? זה הזמן לשפץ ולהכניס שוכר

סיבות רבות יכולות לגרום לכך שמתפנה לכם מקום בבית. הילדים כבר גדולים ועוזבים את הקן לעיר הגדולה יכולה להיות סיבה אחת. דירה שקיבלתם בירושה מדוד קרוב יכולה להיות אחרת. לא ממש משנה מה הסיבה החלק החשוב הוא שיש לכם מקום נוסף בבית ואין לכם מה לעשות בו. רעיון שתמיד יכול לתרום לתקציב המשפחתי הוא הכנסת דייר למרחב שהתפנה. הכנסת דייר לביתנו היא לא עניין מסובך. כשמשכירים חלק בבית יש לקחת כמה דברים בחשבון על מנת למנוע כאב ראש מיותר לכם ולשוכרים.

המאמר הזה כמובן מיועד לכל מי שגר בבית קרקע ויש לו מרחב שהתפנה, אך גם הגרים בדירה בבניין יכולים להיעזר בחלק מהעצות המוגשות פה. חשוב לזכור שהחלק העיקרי שגורם לכל השכרה במרחב המשפחתי לעבור חלק היא כמובן הרגשת הפרטיות. אם החלטנו להשכיר את היחידה בחצר או קומה בבית עצמו, פתיחה של מעבר פרטי בשביל השוכר היא הפעולה הראשונה לביצוע. פתיחה של מעבר חדש כמו דלת איננה מסובכת במיוחד. חברה לניסור בטון תגיע עם הכלים הנכונים ותבצע את פתיחת המעבר החדש בקלות. שביל גישה שאיננו עובר דרך הבית המרכזי יעצים את תחושת הפרטיות עוד יותר ולפיכך מומלץ בחום.

תשתיות חשמל, מים, גז וביוב

לכל אחד מאיתנו חשובים ביותר זרימה של חשמל, ביוב ומים לקיום אורך חיים תקין. חשוב לוודא שלדיירים החדשים יש גישה נוחה לכל אחד מאלו. שקעי חשמל במקומות מתאימים ומפסקי חשמל בתור החדרים שמשכירים הם חלק מההכנות הדרושות. חשוב מאוד לוודא גישה למים חמים ולפעמים אף רצוי להתקין דוד מים נוסף על מנת לעמוד בדרישה.

אנשים רבים מעדיפים לבשל את ארוחותיהם על כירת בישול המונעת בגז ולא בחשמל אך הקידמה הביאה לנו את האינדוקציה ככה שתוכלו לבחור בעצמכם מה תעדיפו לשים במרחב ההשכרה. התקנה של מערכת גז נעשית רק בידי מומחה. תא השירותים המשפחתי הוא איננו המקום בו תרצו למצוא את הדיירים החדשים שלכם ועליכם לדאוג להם לחדר שירותים פרטי משלהם. הכנה של תשתיות ביוב או מים חדשות אינן מסובכות ומקצוענים בתחום יספקו עצה טובה.

כמובן שבשביל פתיחת חדר שירותים חדש נזדקק לשירותים של כמה אנשי מקצוע.

שיפורים וסידורים אחרונים שכדאי לעשות

צבע חדש ומרענן יעניק למרחב המיועד הרגשה של נקיון ואיכות. רוב השוכרים מתחייבים בחוזה להחזיר את המושכר כמו שקיבלו אותו ככה שאפשר להשקיע ואין דאגה שהמצב לא יחזור לקדמותו. במידה וקיים ריהוט ישן שאיננו תואם ניתן ״להפטר״ ממנו ולרכוש ריהוט חדש והולם. חשוב מאוד לזכור שכאשר באים לשפץ ולסדר תשתיות חשוב להתייעץ עם מומחה בתחום. הכנה להשכרה של יחידת דיור בחצר או קומה בבית היא פשוטה וקלה. אז בהצלחה.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »