כיצד נדע שיש צורך באיתור נזילות ובאיטום מפני נזילות מים?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

רבים שואלים כיצד ניתן לדעת מתי אכן יש צורך לערוך איטום נזילות בדירת המגורים או בעסק, מפני נזילות של מים.
בנוסף, כיצד ניתן לדעת איך לערוך איתור נזילות נכון ומקיף בכדי לבצע איטום כולל.
ובכן, התשובה לכך נגזרת משיקולים רבים, אך במאמר שלהלן, ננסה להציג חלק מהאינדיקציות לכך, וכל זאת לנוחיותכם הגולשים:

מדוע ישנן נזילות מים בבניינים חדשים?

יותר ויותר אנשים פונים אלינו ותוהים, כיצד דווקא הם, שמתגוררים בדירות מגורים חדשות, סובלים מנזילות וחדירות מים. התשובה היא, שדווקא בדירות חדשות יש סיכוי גבוה מאוד להיווצרות של נזילות. יש לכך כמה וכמה סיבות – בנייה לקויה, צנרת שמורכבת מחומרים זולים, וטעויות בנייה, כגון: קדיחה בתוך צינורות במהלך בניית קירות הבטון, השטחה לא נכונה של בטון אשר יכולה להאיץ את זרימת המים, חדירה של מי גשמים ועוד.

 

מדוע ישנן נזילות וחדירות מים במבנים ישנים? 

בדירות ומבנים ישנים, סביר יותר שתהיינה נזילות באופן טבעי. אך עדיין, העובדה שדירה או בניין הם ישנים, לא בהכרח אמורה להשליך על טיב הצנרת.
עם זאת, בדרך כלל, נזילות שנגרמו בבניינים ישנים, נובעות מתחזוקה לקויה בצנרת או בשל חדירה של מי גשמים שהצטברו עם השנים, ולפעמים גם זמן רב אחר כך.

 

אינדיקציות נוספות היכולות להעיר את תשומת ליבנו

ישנן אינדיקציות נוספות, שיכולות בהחלט לעלות חשד שמא עלינו לערוך איתור נזילות ואיטום בדירת המגורים או העסק. לדוגמא, חשבון מים חריג יחסית מבעבר למספר בני המשפחה בנכס, או לחלופין כאשר לחת המים באמבטיה חלש מבדרך כלל במשך תקופה. בנוסף, גם במקרים שבהם יש טחב כתוצאה מנזילה פנימית בקירות, ייתכן וזה נובע מנזילה או בכלל זה רטיבות בקירות. משכך, כל אלו, יכולים בהחלט לשמש אינדיקציה לנזילה, שמצריכה איטום נזילות בדירה או העסק ומצריכים איש מקצוע מוסמך לטפל בבעיה.
אנו ממליצים על הצוות של אינסטלטורים 10, צוות מיומן ומנוסה הנותן אחריות מלאה על כל עבודה. עם מעל 30 שנות ניסיון בינהם, תמיד עושים את העבודה כנדרש.

 

מה עליי לעשות במקרה של נזילה בלתי פוסקת?

בהנחה ובדירתך או במשרדך ישנה נזילה בלתי פוסקת, שבוודאי פוגעת באיכות החיים, כדאי מאוד לפנות למומחה בתחום, בעל ניסיון ומכשור ברמה גבוהה, אשר יסייע באיתור הנזילה. עם איתור מקור הנזילה, ניתן יהיה לבחון את אופן עריכת ביצוע איטום נזילות, לשם הפסקתן.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »