כל מה שצריך לדעת על גדרות אלומיניום

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

לאורך השנים אנחנו רואים יותר ויותר בתים פרטיים בעלי גדרות אלומיניום. מה גרם לשינוי? למה רבים בוחרים דווקא בגדרות אלו על פני גדרות מעץ או גדרות פלדה ואיך ניתן להתאים את הגדרות לעיצוב הבית והחצר שלכם?

כל מי מתחיל תהליך בניית בית או נמצא כבר בתוך התהליך יודע שחלק בלתי נפרד של תכנון הבית הרשויות המקומיות השונות דורות לראות בשרטוטים שמגישים לחתימתם את הגדרות שיהיו מותקנות בחצר הבית. הם דורשים פירוט כמו: גדרות אלומיניום או כל חומר אחר, גובה הגדר, היכן ממוקמים השערים וכן הלאה.

מה גרם לרשויות המקומיות לשנות את החוקים?

בעבר לא היו חוקים מסודרים על ידי הרשויות המקומיות בעניין גדרות לחצרות בתים פרטיים, עם השנים יותר ויותר רשויות מקומיות רוצות להכניס מראה אחיד, סדר בתכניות והפרדה בין השטחים הפרטיים ולכן מחובתו של כל בונה פרטי להציג בפני הרשויות תכנית הכוללת גדר בחצר הבית.

למה רבים בוחרים דווקא בגדרות אלומיניום?

גדרות עץ או גדרות פלדה שהיו מאוד פופולריים בשנות ה 80 וה 90 של המאה הקודמת, השתנו כבר בתחילת שנות האלפיים לגדרות אלומיניום. בחובה מצד הרשויות להתקין גדרות בחצרות הבתים גרמה לאנשים רבים לחפש חלופות זולות יותר ועמידות יותר. גדרות עץ למשל דורשות תחזוקה שוטפת, העץ ניזוק משינויי מזג האוויר והצבע דוהה ומתקלף יחסית מהר. גדרות פלדה למשל עמידים יותר אך הבעיה בהן הוא גם הפלדה יקרה וגם מוכרחים להזמין התקנה של בעל מקצוע מה שמיקר את הגדר כולה.

יתרונות של גדר אלומיניום

גדרות אלומיניום מאפשרות לכם חופש יצירתי והתאמת המראה של הגדר בצורה מושלמת לעיצוב הבית. האלומיניום הוא חומר יחסית זול מהיתר ומאפשר לכם גמישות יצירתית, ניתן לבחור את צבע הגדר ממניפה רחבה של צבעים ייעודיים לאלומיניום, ניתן ליצור עיצובים שונים במאונך או במאוזן, ניתן להוסיף דוגמאות עיצוביות או לחרוט דוגמאות לפי בחירה. ניתן להתקין בגדרות אלומיניום גם חומרים שונים כמו זכוכית חלבית או שקופה ולהעניק חשיפה לרחוב לפי רצונכם. בנוסף לכל זה, היות והחומר קל משקל אתם יכולים לבצע התקנה עצמית ללא שימוש בכלים מיוחדים או כבדים עם הדרכה פשוטה מהמפעל וכך להוזיל אף יותר את עליות ההתקנה של גדר אלומיניום.

גדרות אלומיניום הן הפופולריות ביותר בימינו וזאת משום שהן מאפשרות לכם לקבל מוצר איכותי ואמין במחירים הוגנים ואפילו ניתנות להתקנה עצמית.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »