כמה עולה הרחקת יונים?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

הן מטרידות, מרעישות ומלכלכות, ויש מי שניסו כמעט כל טריק שיעזור להרחיק אותן. אם גם אתם סובלים מיונים שהגיעו אליכם הביתה ומעולם לא עזבו – כדאי שתמשיכו לקרוא. יש כיום מגוון שיטות להרחקת יונים, החל מהתקנת מכשיר אלקטרוני להרחקת יונים ועד פתרונות עצמאיים יצירתיים. אז כמה עולה הרחקת יונים? והאם אפשר בכלל להיפטר מהן לצמיתות?

למה כל כך קשה להרחיק אותן?

שאלת השאלות היא: מה גורם ליונים לחזור שוב ושוב אל "זירת הפשע", למרות מאמצים רבים שנעשים על מנת להרחיק אותן? שיטות להרחקת יונים נכשלות משום שהיונים בעלות יכולת למידה. דוקרנים מפלסטיק או כאלה ממתכת, רשתות מסוגים שונים ועוד, הם על פי רוב פתרונות אשר יעילים לזמן קצר, ובשונה מפתרונות כמו מכשיר אלקטרוני להרחקת יונים, הם אינם פותרים את הבעיה לצמיתות. מי ששואל את עצמו כמה עולה הרחקת יונים, צריך לקחת בחשבון שאמצעים יעילים יותר כמו מכשיר אלקטרוני להרחקת יונים יעלו כמובן יותר מהאמצעים הנפוצים. בטווח הרחוק זה כמובן הרבה יותר משתלם.

איך זה עובד?

שיטות להרחקת יונים כמו מכשיר אלקטרוני להרחקת יונים עובדות בצורה מתוחכמת: מכשיר זה פועל בשיטה של הלם חשמלי שכמובן אינו פוגע ביונה אך גורם לה להירתע מלחזור שנית לאותו המקום. מכשיר אלקטרוני להרחקת יונים עובד בצורה חכמה. הוא מסוגל להבדיל בין יום לבין לילה, עמיד גם בתנאי מזג אוויר שונים ובלחות ועוד יתרון משמעותי: הוא אינו בולט לעין בשונה מדוקרנים או רשתות.
עוד חלק חשוב מחיפוש אחר שיטות להרחקת יונים הוא הבטיחות, וכאן הכוונה לכך שאנו לא מעוניינים לפגוע ביונים או להשתמש בכל מיני חומרים רעילים שיכולים להיות מאוד מסוכנים לבני אדם וכמובן גם ליונים. מכשיר אלקטרוני להרחקת יונים מהווה פיתרון מוצלח מבלי לסכן את היונים ואת הסביבה.

יונים הן מטרד לא רק בבתים פרטיים. גם מפעלים, בניינים ומוסדות שונים הן נמצאות ולמרות ניסיונות חוזרים ונישנים להרחיק אותן הן שבות ומופיעות מחדש. מכשיר אלקטרוני להרחקת יונים יעיל בהחלט גם בטיפול ביונים שנמצאות על שטחים גדולים כמו בנייני מגורים או משרדים. למעשה זהו פיתרון אפקטיבי, גם אם עלותו יכולה להיות גבוהה. בטיפול בשטחים גדולים כאלה בהחלט יש מקום לשאול כמה עולה הרחקת יונים. העלויות עשויות להיות גבוהות משיטות אחרות. כדאי לקחת גם בחשבון שרשתות, דוקרנים ואמצעים שונים עלולים לפגום במראה הבניין וזה גם שיקול חשוב שיש לחשוב עליו.

כאשר אתם מעוניינים למצוא פיתרון לבעיית היונים, כדאי מאוד לבחור באנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום. סבלנות היא גם מילת המפתח כאשר מדובר על הרחקת יונים. בין אם אתם מתגוררים בבית פרטי או שאתם אחראים על אחזקתו של בניין משרדים או מפעל – התהליך עלול לקחת זמן אך התוצאות צפויות להיות יעילות. כך אתם יכולים להבטיח שהיונים יורחקו לצמיתות ולא תידרשו להתקין רשתות מסוגים שונים או דוקרנים.

הרחקת יונים חשמלית

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »