להוסיף צבע לבית

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

אם אין לכם זמן לטפח צמחים, או שאתם מחפשים פיתרון פשוט ויפה לעיצוב הבית והחצר, כדאי שתחשבו על צמחיה מלאכותית. גדר חיה מלאכותית או קיר ירוק מלאכותי הם רעיונות נהדרים לשדרוג המראה החיצוני של הבית, עם מינימום תחזוקה ומקסימום מראה טבעי. אז מה חשוב לדעת לפני שמוסיפים צמחיה מלאכותית?

אז מה השתנה?

המחשבה על צמחיה מלאכותית גורמת להרבה אנשים להרים גבה. אנחנו זוכרים בדיוק איך נראו פרחים מלאכותיים פעם: ניתן היה בקלות להבדיל בינהם לבין פרח אמיתי והאיכות שלהם הייתה גם בהתאם. כיום, מדובר על עולם אחר לגמרי. לא רק פרחים מלאכותיים שנראים בדיוק, אבל בדיוק כמו פרחים אמיתיים, אלא גם גדר חיה מלאכותית לבית וגם קיר ירוק מלאכותי שנראים טבעיים לחלוטין. הטכנולוגיה השתפרה, העיצובים נעשו יותר מגוונים ולכן הצמחיה המלאכותית של היום היא ממש לא מה שהיא הייתה בעבר. ניתן למצוא מגוון של חנויות מתמחות בנושא וגם בחנויות לעיצוב הבית תוכלו למצוא פריטים יפים ואיכותיים של צמחיה מלאכותית או פרחים מלאכותיים.

איך בוחרים?

במידה שהחלטתם לעצב את הגינה גם עם צמחיה מלאכותית, דעו שניתן בהחלט לשלב בין צמחיה טבעית לכזו מלאכותית. אחד הטרנדים היפים – ובצדק, של התקופה היא גדר חיה מלאכותית. כדי להחליט על סגנון הגדר, חשוב לבדוק כמה שטח היא אמורה לכסות. במידה ואתם לא בטוחים מה הגודל הרצוי לכן, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מהתחום שיוכל להמליץ לכם על גודל מתאים. לאחר שהחלטתם על הגודל, תצטרכו לבחור סגנון. כאן כמעט ואין גבול למגוון העיצובים שיוכלו להתאים עבורכם. בדומה לבחירה של גדר חיה מלאכותית, גם קיר ירוק מלאכותי הוא אלמנט עיצובי מעניין שיכול להתאים לבית וגם לחצר.

עיצוב טבעי

אחד הטרנדים הבולטים הוא התקנה של קיר ירוק מלאכותי בבית או בחצר. ניתן לראות כיום יותר ויותר קירות ירוקים בפנים הבית, שעשויים כולם מחומרים מלאכותיים. קיר ירוק מלאכותי מאפשר מינימום של השקעה וטיפוח, עם מקסימום נראות. בדומה לבחירה של גדר חיה מלאכותית, גם כאן כדאי להחליט מראש מה הגודל הדרוש לנו. אל תתפתו לבחור קיר ירוק מלאכותי לכמה וכמה קירות בבית או בחוץ. הקטע העיצובי המעניין של קירות אלה (מלאכותיים ושאינם מלאכותיים) טמון דווקא בפשטות ובבחירה מדויקת של קיר ספציפי בבית. זריקת הצבע הרעננה של קיר ירוק יכולה להוסיף הרבה לבית שהצבעים בו בהירים או סולידיים. מחוץ לבית, חשוב לקחת בחשבון צמחיה אחרת שקיימת ומה גודל הקיר אשר עומד לרשותכם. תוכלו להוסיף את הקיר עצמו לחצר או להתקין את הצמחיה המלאכותית על קיר קיים ועל ידי כך ליצור קיר ירוק מלאכותי.

גם כאשר מדובר בהתקנת גדר חיה מלאכותית וגם כאשר מדובר בקיר ירוק מלאכותי, כדאי לבדוק עם החנות בה רכשתם אותם כיצד ניתן לשמור ולתחזק את הצמחיה בצורה הטובה ביותר. נכון, צמחיה מלאכותית איננה נובלת, אך אם לא מתחזקים אותה כמו שצריך היא עלולה לצבור אבק או לדהות.

גינה

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »