הרחקת יונים בהצלחה

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

איך שלא נסתכל על זה, יונים בסביבה הביתית שלנו הן מטרד. מעבר לרעש, הלכלוך והסכנה ההגיינית הן גורמות לנו לחפש כל הזמן טכניקות חדשות ויעילות להרחקתן. אם זה דוקרנים נגד יונים, הרחקת יונים חשמלית או שלל שיטות "מסורתיות" יותר –רובן עובדות רק לפרק זמן קצר.

האם יש בכלל אפשרות לשים סוף ליונים? ואם כן – מה תהייה השיטה היעילה ביותר?

הרחקה באמצעות דוקרנים

במשך שנים רבות, עוד לפני שהשיטה של הרחקת יונים חשמלית נכנסה לחיינו, נעשה שימוש נרחב בשיטה של דוקרנים נגד יונים.

שיטה זו נחשבת לשיטה נפוצה מאוד להרחקת יונים, והיא מבוצעת באמצעות מבנה קטן שעשוי מסיכות. מתקינים אותו מעל אדן החלון כדי למנוע מהיונים להתיישב. כשהיונה מנסה להתיישב על אדן החלון שבו יש דוקרנים נגד יונים, היא תחווה כאב פיזי, תידקר וההנחה היא שהדבר יגרום לה להתרחק מהאזור.

ישנם סוגים שונים של דוקרנים: כאלה שעשויים מתכת או פלסטיק, דוקרנים צבעוניים וכאלה שאינם צבעוניים. עיצוב או צורת הדוקרנים אינה רלוונטית ליונה משום ששיטה זו אינה אפקטיבית להרחקה של יונים.

הרחקה באופן חשמלי

הרחקה באמצעות דוקרנים נגד יונים נחשבת פחות יעילה. מה הטכניקה האפקטיבית יותר?

הרחקת יונים חשמלית נשמעת כמו שיטה אכזרית ולא הומנית לטיפול במטרד היונים, אבל היא ממש לא כזו. למעשה, זוהי אחת הדרכים היותר הומניות להרחקה של יונים משטח מסוים. באמצעות שיטה זו, מותקנים פסים על אדן החלון. הפסים האלה מעבירים זרם חשמלי קל ביותר, שאינו נעים ליונה – אך אינו פוגע בה. כך היונה יודעת שמדובר בשטח שלא מתאים עבורה והיא מתרחקת.

הסכנות בהימצאות יונים

חשוב להתעכב על הסיבה שבגללה יש צורך בהרחקת יונים בין אם באמצעות דוקרנים נגד יונים, הרחקת יונים חשמלית או שיטות נוספות. הסכנה הבריאותית האורבת לנו כשאנחנו בקרבת יונים קשורה לטפילים שנמצאים על היונים. היונים נוחתות במקומות שונים ואוספות לכלוך, זיהומים וחידקים שונים. על היונים עצמן מתפתחים פרעושים וכינים. הטפילים שעל היונים נושאים מחלות שונות, כשמחלות אלה יכולות להגיע אל תוך הבית. גם כאשר יונה עומדת במשך פרק זמן קצר על אדן החלון, חשוב להרחיק אותה ולמנוע ממנה להישאר כדי שלא תפיץ את המחלות והטפילים.

מה קורה במעבר דירה?

מה אפשר לעשות כשעוברים דירה והתקנו מערכת הרחקת יונים חשמלית על חלונות הבית? בשונה מהתקנת דוקרנים נגד יונים, המערכת החשמלית נוחה ומאפשרת ניידות. כך במידה ותצטרכו, תוכלו להעביר את המערכת להרחקת היונים מבית אחד לבית החדש שלכם. החיבור במיקום החדש מתבצע בקלות ובצורה בטוחה על אדן החלון. זה אחד היתרונות המהותיים בשימוש במערכת מסוג זה: נוחות השימוש וכמו כן גם החיסכון הכספי בכך שאין צורך לרכוש בכל פעם מערכת חדשה.

לפרטים נוספים וליצירת קשר לחצו כאן

הרחקת יונים חשמלית

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »