לפני ואחרי השיפוץ הביתי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

ההחלטה לשפץ את הבית מצריכה תכנון מקדים חכם וזאת על מנת להבטיח שהעבודה תתבצע בצורה הטובה ביותר ושניתן יהיה לראות את התוצאה הנפלאה מיד בתום השיפוצים. במאמר זה נתמקד בהכנות לפני השיפוץ ובפעולות שצריכות להיעשות מיידית לאחר השיפוץ.

 

הכנות מקדימות טרם שיפוץ

טרם מתחילים בתהליך החיפוש אחר אותה חברת שיפוץ שתבצע את כל העבודות עבורכם חשוב שתבינו מדוע אתם מעוניינים לשפץ את הבית ומהי אותה תוצאה בה אתם מעוניינים. ההמלצה היא  לעבור על פני כל החדרים, הסלון והמטבח בבית ולרשום לעצמכם האם אתם אכן מעוניינים לשפץ כל אחד מהחללים בבית, מה מפריע לכם בבית ומה סוג השיפוץ בו מעוניינים בכל חדר וחדר. חשוב לציין מהם אותם תיקונים אותם אתם מעוניינים לעשות בבית ומהן התוספות בהן אתם מעוניינים בכל חדר וחדר בבית. חלק מהפרמטרים החשובים אותם יש לקחת בחשבון טרם אתם מחליטים על תכנית השיפוצים הם התקציב, סגנון העיצוב, התיקונים אותם יש לבצע, תוספות הבניה, פתרונות האחסון, עלות בעבור מכונת שטיפה לרצפה או השכרתה של חברת ניקיון לאחר השיפוץ וחלוקת תקציב בצורה נכונה.

 

פרמטרים חשובים – בהרחבה

  • תקציב– יש להחליט על התקציב הכולל שיש לכם למטרת השיפוץ. חשוב להכליל את העלויות של חומרי הגלם, שעות העבודה של השיפוצניקים, עלויות הריהוט ומקום המגורים.
  • סגנון– מהו סגנון העיצוב בו אתם מעוניינים במסגרת השיפוץ.
  • תיקונים– מהם התיקונים שחייבים להיעשות בבית על מנת שהדברים יתפקדו בו בצורה תקינה. כאן ההמלצה היא להשתמש במומחה בתחום בדק הבית וזאת על מנת שיוכל להצביע על ליקויים שונים בהם חובבנים אינם יכולים לזהות וזאת על מנת שכל הליקויים בבית יתוקנו.
  • תוספות– מהן התוספות בהן מעוניינים בבית, אם מדובר על קיר גבס, הנמכת תקרה ועוד.
  • אחסון– מהם פתרונות האחסון בהם אתם מעוניינים לכל חדר וחדר בבית. אם מבחינת ארונות ומגירות מיוחדים במטבח, ארגז מצעים ופתרונות אחסון מתקדמים בחדר הילדים ועוד.
  • נוחות – חשוב שיהיה לכם נוח בכל אחד מהחדרים בבית, הן מבחינת השימוש בחדר הן מבחינת האווירה בו.

 

אחר השיפוצים

חשוב לקחת בחשבון ששיפוץ מערב רעש, אבק ולכלוך וגם לאחר השיפוץ תמצאו את עצמכם מתמודדים עם אבק וכתמים רבים. הפתרון הוא לקנות מכונת שטיפה לרצפה או לשכור את שירותיה של חברת ניקיון שמומחית בתחום ניקיון לאחר שיפוצים בתכשירים ייעודיים וציוד משוכלל. נכון להיום יש מכונות שונות לשימוש ביתי ומכונות שונות שבדרך כלל נמצאות ברשותה של חברת ניקיון מקצועית, כמו למשל מכונות שטיפה בלחץ מים קרים, בקיטור, שואב אבק תעשייתי, מכונות פוליש וטאטוא ועוד. מה שבטוח הוא שאם מעוניינים לראות את התוצאה הטובה ביותר כמה שעות לאחר סיום השיפוץ, ניקוי במכונה זו תעזור לכם.

 

 

 

 

 

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »