מגנטים 'למיגנוט' הלקוח

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

מגנטים מוכרים כשיטת שיווק יעילה אשר מצליחה "ללכוד" לקוחות פוטנציאלים אשר הופכים עם הזמן להיות לקוחות בפועל. שיטות הפצת המגנטים הן רבות ומגוונות החל ממגנטים אותם ניתן להצמיד אל הרכבים השונים, דרך מגנט המוצמד אל דלת הבית ועד דפי מגנט אשר משלבים פרסומים מגוונים יחדיו. ההבדלים בין המגנטים השונים הם רבים ומגוונים, החל מגודלם, דרך השפעתם על הלקוח ועד אופציות הפרסום על גביהם.

המגנטים של העידן הנוכחי הם צבעוניים ובעלי עיצוב מרשים, עליו עובד גרפיקאי (על פי רוב מטעם בית הדפוס הנבחר אך לא בהכרח ולא כתנאי). חשוב לציין כי המגנט הפך לכלי שיווקי נפוץ מאוד ומפרסמים רבים מקדמים את בית העסק שלהם באמצעות המגנטים.

 

המגנט שעל המקרר

רבים בוחרים לקחת את המגנטים ולהציב אותם על גבי המקרר בביתם ולו על מנת להחזיק מסמכים חשובים כמו תור לבדיקה, ציור שהילד הביא מהגן וכיוצא בזאת. גם אם השימוש במגנט הוא עקיף, בבוא העת הוא יכול להפוך לשימושי ולייצר עבור בעל העסק לקוח חדש. בעלי עסקים רבים מכירים ביתרונות הכרוכים בהדפסת המגנט, אך עם זאת יש לנהוג במשנה זהירות עם הפצת המגנטים. כמו כל שיטת פרסום שהיא, הגזמה הופכת למטרד ומשיגה את ההפך הגמור. כדי לא ליצור בקרב הלקוחות הפוטנציאלים אנטגוניזם, יש להפיק מגנט צנוע אשר לא יטריד בתוכנו ועיצובו את בעל הבית או הרכב על גביו מוצמד המגנט. יש להיעזר בקווי עיצוב סולידיים ומותאמים לאיזור בו יחולק המגנט.

 

דפי מגנט – האופציה היעילה לאיחוד פרסומים

אם בעבר כל בעל מקצוע פרסם מגנט ייעודי לעצמו, אותו הוא הצמיד לדלת הבית, או לחילופין על כלי הרכב, הרי שבעידן הנוכחי ניתן להדפיס דף מגנט, המרכז מספר פרסומים יחדיו. דף המגנט אומנם גדול משמעותית ממגנט בודד, אך הוא יעיל יותר ומטריד פחות את בעלי הבתים אשר על דלתם מונחים המגנטים. מגנט אחד יכול בהחלט לרכז מספר בעלי מקצוע יחדיו, או לחילופין מספר שרותים שונים ובכך לחסוך ללקוח הפוטנציאלי את הכמות הרבה של המגנטים. הזמנת מגנטים יכולה להתבצע על ידי הגעה פיזית אל בית הדפוס, אך לחילופין ניתן כיום (בעידן האינטרנטי המתקדם), להזמין מגנטים באמצעות הרשת האינטרנטית וזאת מבלי לבזבז זמן רב ומשאבים נוספים. חשוב לזכור כי הדפסת מגנט הוא תהליך שיווק מהיר, יעיל וזול באופן יחסי ועל פי רוב הוא משיג את המטרה וזאת כמובן בתנאי שההפקה בוצעה בהתאם.

 

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »