מה צריך לעשות לפני כניסה לדירה חדשה?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

מזל טוב! אתם נכנסים לדירה חדשה, אבל כעת אתם שמים לב כי ישנן כמה פעולות שצריך לעשות עוד לפני הכניסה אל מקום המגורים החדש, והן: ניקיון דירות לפני מעבר דירה, הובלה אל הדירה החדשה, בחירת חברת הדברות להדברת הדירה, אך חשוב מכל – שיפוץ הדירה והתאמה לצרכים שלכם.

רבים האנשים אשר רוכשים דירה חדשה במחיר מוזל וזאת כדי שהם יוכל לשפץ את הדירה, בין אם מדובר בשיפוץ לצורך העלאת הנכס ולאחר מכן מכירתו בתשואה גבוהה יותר, לבין אם מדובר בשיפוץ אשר מטרתו לאפשר לדיירים חיים איכותיים יותר.

אבל מהן הפעולות בפופולאריות בעת שיפוץ דירות? הנה כמה מהן:

החלפת מרצפות – בדירות מסוגים שונים ישנן שלל מרצפות מסוגים שונים, כמו רצפות קרמיקה, פורצלן, שיש, אבן, בטון פרקט ועוד. אם המרצפות זקוקות לתיקון או ליטוש והברקה, אם חשקה נפשכם במרצפות מסוג שונה ואם אתם רוצים לבצע החלפה של סגנון הרצפות לסגנון חדש  – רצוי להיעזר בשירותים של החלפת רצפות מסוגים שונים להקניית מראה חדש, מבריק וייחודי לחלל.

שבירת קירות ובניית קירות מסוגים שונים כדי להרחיב את החלל וליהנות ממרחב פתוח שכה אופייני ופופולארי בעיצוב בתים: תמיד ניתן באמצעות אנשי המקצוע המומחים לשבור קירות. עם זאת חשוב לשים לב כי הקירות אינם קירות תומכים, תוך שאתם מקבלים אישור מהנדס על שבירת הקיר. בנוסף ניתן באמצעות חברות שיפוץ מקצועיות לבנות קירות גבס בחלל כמו גם להקים קירות חיצוניים במידת הצורך.

עבודות חשמל איטום  ואינסטלציה – לעיתים רבות בבתים ישנים ישנן עבודות חשמל, איטום  ואינסטלציה שיש לבצע על ידי קבלני חשמל, אינסטלציה וקבלני איטום. בחרו חברה המתמחה בביצוע שלל העבודות האלה שתוכל גם לשפץ את הדירה וגם לבצע עבודות תשתית חשובות. בדרך כלל עבודות כאלה כוללות החלפת מערכות מים וצנרת כמו גם הנחת תשתיות חדשות ותיקון מרזבים, צנרות ומערכות ביוב.

עבודות שיפוץ כלליות – מומלץ שאיש המקצוע או החברה שאתם בוחרים לצורך השיפוץ יוכלו לבצע גם עבודות שיפוץ קלות כמו צביעת קירות ותקרות, החלפת דלתות ומשקופים, שיפוץ אריחים וחיפוי קירות, הסרת שטיחים ואף בחרו בחברות כאלה שיכולות להציע לכם שירותי ניקיון בתים לאחר שיפוץ, או להמליץ לכם על חברת לשירותי הדברות. בכך תוכלו ליהנות מכלל עבודות השיפוצים תחת קורת גג אחת!

סגירת מרפסת – כדי להוסיף חדר נוסף לבית ולהעלות את ערך הנכס, רבים מבצעים סגירת מרפסת על ידי איש מקצוע מומחה.

אז אם אתם רוצים להתחייל לשפץ, לתכן ולהתאים את הדירה החדשה לאורח חייכם – זה הזמן לבחור קבלן שיפוצים עם חברת שיפוצים מושלמת ומומלצת!

 

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »