מטאטא חשמלי לטאטוא שטחים רחבים

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

נושא הניקיון חשוב מאין כמוהו ובעלי תפקידים רבים במגזר העסקי והציבורי מקפידים עליו מאוד. מרכז קניות אשר בעליו מקפידים על ניקיון והיגיינה בכל אגפיו, ובמיוחד, בשירותים ימשוך אליו קונים רבים. לקוחות אשר מגיעים למפעל ורואים חצרות נקיים ושירותים מבריקים יעדיפו לעשות עסקים עימו מאשר עם מפעל מוזנח. פארק הייטק חייב להיות מצוחצח בגלל שמגיעים אליו לקוחות פוטנציאליים אשר מעוניים לשכור משרדים, וכן הלאה.
בכל הדוגמאות הללו, ואחרים נוספים, מדובר, בין היתר, על טאטוא וניקיון שטחים נרחבים שמומלץ לבצע אותם עם מטאטא חשמלי רכוב שיש לו כושר עבודה רב. הוא יכול לטאטא שטחים גדולים בזמן קצר, ובכך, לחסוך עשרות שעות עבודה חודשיות של פועל שמטאטא באמצעות מטאטא ידני. במידה ומדובר על שטחים שהינם קטנים, יחסית, דוגמת חצרות מפעלים, חניות מצומצמות בשטח ועוד, אזי יש אפשרות לבצע טאטוא באמצעות מטאטא חשמלי מכני ידני. עובד דוחף את המטאטא ידנית והמטאטא מצליח לאסוף, עלים, ניירות ועוד לכלוך שמגיע ממקומות שונים.
פוליש להברקת רצפות
רצפת שיש או בלטות מסוג אחר ייראו יפות ומבריקות לאחר שהן מקבלות טיפול שמתבצע באמצעות מכונות פוליש. כאן מדובר על פעולה אשר במסגרתה מחדירים חומרים מיוחדים בלחץ לתוך חריצי האריח. פוליש כזה נקרא פוליש קריסטלי. יש פוליש מסוג אחר והוא מתבצע באמצעות מריחת ווקס מיוחד על משטחי פי וי סי ומשטחים אחרים. הברקתו נעשית על ידי מכונות מיוחדות ובאמצעות סקוטשברייט או מברשות מיוחדות. יש דגמים שונים של מכונות פוליש במהירויות שונות, וכל לקוח יכול למצוא את זאת שמועדפת עליו. חברות ניקיון שיש להן מחלקה שמספקת שירותי פוליש, וכן, קבלני ניקיון ונותני שירותי ניקיון בתחומים הללו הם לקוחות שרוכשים מכונות פוליש כאלו.
מומלץ לרכוש ציוד חשמלי ומכאני לניקיון מספקים בעלי שם וניסיון. הם מוכרים מטאטאים חשמליים, מכונות פוליש ושטיפה, מכונות שטיפה בלחץ ועוד כלים נדרשים. בנוסף, הם מוכרים חומרי ניקיון שונים שמיועדים לעבודות ניקיון מגוונות ומיוחדות. חברות אלו מייבאות את הכלים, ושמות דגש על יבוא מיצרנים ידועים ובעלי מוניטין. כל המוצרים הינם בעלי איכות גבוהה ומיוצרים על סמך קריטריונים ותקנים מוקפדים. מדובר על מכשור לניקיון שהינו חשמלי, אבל חלקו עובד בסביבת מים, ולכן, מקדמי הבטיחות חייבים להיות גבוהים. כל לקוח של הספק יקבל מידע והסברים לגבי המכשור הקיים, כולל הדרכה לכלי המתאים לצרכיו.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »