מטבח – התכשיט של הבית

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

ארונות מטבח מעוצבים

כבר שנים רבות שארונות מטבח מעוצבים הפכו להיות מרכיב חשוב בכל מטבח, כאשר הם משלבים את המינון המדויק בין איכות לנוחות, בין פונקציונליות לבין עיצוב ומיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר. ארונות המטבח של היום ללא ספק נותנים מענה למגוון רחב של צרכים תוך שהם מספקים פתרונות חדשניים ביותר. ארון המטבח המודרני כבר אינו רק חלל בו ניתן לאחסן כלים או מרכיבים הנחוצים לבישול אלא שהוא פריט עיצובי לכל עניין ודבר וניתן אף להתאים אותו לסגנון העיצוב. כך שאם חשקה נפשכם במטבח כפרי, אתם יכולים להתאים למטבח ארונות מעוצבים בסגנון פרובנס.

מטבח בסגנון כפרי

פרובנס הוא חבל ארץ בדרום צרפת אשר מהווה כמוקד תיירות מרכזי, כאשר מלבד היין האיכותי, אזור זה מאופיין בעוד מוצר דגל נוסף והוא המטבח הכפרי. ארונות מטבח מעוצבים בסגנון פרובנס לרוב יכללו חומרי גלם מיוחדים ועיטורים מרהיבים כדי לשוות למטבח מראה עשיר, חמים, מזמין ולפא פחות חשוב – מעוצב ויוקרתי. האיכות הבלתי משתמעת לשתי פני לרוב תבוא לידי ביטוי בגימורים הייחודיים, כמו למשל קרניזים, כרכובים, חריטות ועיצובים מיוחדים וידיות קטנות שמקשטות את הארונות מחומרים כמו אבן או פליז.

כשמסורתי ומודרני חוברים יחדיו

בניגוד לדעה הרווחת ולאמונה כי ארונות מטבח שעוצבו בסגנון פרובנס מיוצרים מעץ מלא ותו לא, האמת שההיפך הוא הנכון וכיום בעזרת טכנולוגיה מתקדמת אפשר להכניס אלמנטים מודרניים לתוך עיצוב בסגנון עתיק וכך ליהנות מכל היתרונות. בעידן המודרני, בפני אלו המעוניינים במטבח בסגנון כפרי עומדות כמה וכמה אפשרויות לעיצוב הארונות ביניהן ארונות מטבח שנצבעו בהתאמה אישית, דלתות ארונות שמצופות בפולימר, דלתות של ארונות מעץ מלא ועוד. כמו כן, בין האלמנטים העיצוביים שמאופיינים עם מטבח פרובנס אלו הם כלי המטבח שמוצגים לראווה על מדפים פתוחים או בתוך ארונות מטבח מעוצבים עם דלתות זכוכית.

עיצוב ארונות מטבח בכל סגנון זוהי עבודה למומחים ולכן חשוב לפנות לחברה מקצועית אשר מתמחה בתחום ולקבל הכוונה מקצועית על מנת להתאים את עיצוב הארונות לסגנון העיצובי של שאר הבית, כל שכן, לסגנונו של המטבח.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »