מערכת להרחקת יונים

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

רוב האנשים מכירים את המצב בו הם מגלים יונה שמקננת במסתרי הכביסה, באיזור המרזב, על גג הבית ובמקומות נוספים באיזור הבית. אם בהתחלה הם מחליטים לא לגעת ביונה ובביצים שלה, מהר מאוד הם משנים את דעתם ומחפשים כל דרך למגר את תופעת היונים ללא גרימת נזק.

 

מרחיקים את היונים

היונה שמסמלת את השלום ואת הטוהר. היונה שמוכרת לנו עוד מספר בראשית ומככבת באחד הסיפורים המפורסמים ביותר בעולם, סיפור נוח והתיבה, בו היונה מביאה לנוח עלה של זית ובכך מבשרת לו כי היא מצאה יבשה בחוץ, היא אינה אותה היונה שחיה איתנו ביומיום. היונה אותה אנשים מעוניינים להרחיק מביתם היא אותה אחת שחיה עם עוד יונים רבות בלהק, יונה שלא מפסיק לעשות רעש, להטיל את צרכיה בצורת לשלשת חומצתית, יונה שיכולה לגרום נזקים רבים למתכות ולהעביר מחלות לבני האדם. בנוסף, ללכלוך ולרעש היונה יכולה להעביר טפילים אל בני האדם וחיות המחמד ולגרום לבני האדם לחלות במחלות שונות, כמו למשל דלקות בחלקים פנימיים בגוף, כולל דלקת קרום המוח, פריחות קשות ואלרגיות. כל אלו גורמים לאנשים רבים להחליט לקנות מוצרי הרחקת יונים, כמו למשל מערכת הרחקת יונים אלקטרונית.

 

זה שנים רבות שאנשים מנסים להרחיק את היונים מסביבת המגורים שלהם. דבר זה בא לידי ביטוי בהשכרת שירותיהם של בעלי מקצוע שונים שמומחים בהתאמת והתקנת פתרונות שונים המיועדים להרחקת היונים. בנוסף, רבים מחליטים לקנות דוקרנים, רשתות ליונים, סלילים, מחסומי גגות, דחלילים, מלכודות יונים, מערכת הרחקת יונים אלקטרונית מתוחכמת ועוד. מתוך כל הפתרונות הללו, הפתרון החדשני ביותר וזה שהוכיח את עצמו כאפקטיבי ביותר הוא מערכת חשמלית (אלקטרונית), להרחקת יונים. אמנם גם הדוקרנים אינם מאפשרים ליונים לנחות באותו מקום בו מתקינים אותם, אך היונים חכמות ופעמים רבות הן מחליטות לנחות ולקנן ליד הדוקרנים באותו איזור. סלילי המתכת הקפיציים גם הם מהווים פתרון להרחקתן של היונים ממסתרי הכביסה ומקומות נוספים, אך הם אינם מתאימים לכל מקום ופעמים רבות הם מכערים את המראה החיצוני של הבית. דחלילים מאיימים על היונים לתקופה קצרה מאוד ומלכודות יונים יכולות לגרום בנקל לפציעתה של היונה, דבר בו איננו מעוניינים.

 

אם כך, המערכת האלקטרונית המיועדת למטרת הרחקת יונים וזו הכוללת פסי דריכה שקופים המוליכים את המתח החשמלי היוצא מהמרכזת היא זו שגורמת ליונים להרגיש שלא בנוח ולעזוב את המקום לצמיתות.כאן מדובר על שיטה נקייה ובטוחה שמתבססת על פולסים שוגרמים ליונים להירתע ולסגת מהמקום. כל אלו הופכים מוצר זה למוצר הנבחר מבין רשימת אותם מוצרים להרחקת יונים.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »