מפקח בנייה – אי אפשר בלעדיו

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

בשנים האחרונות ניתן לראות עליה בהיקף של פרויקטים לבניה עצמית. במקביל לכך ניתן לראות כי רבים בוחרים לבצע שיפוץ מקיף ביותר בבית או בדירה הישנה, על מנת להעלות את ערכם בשוק. בשני המקרים הללו חשוב מאוד לשכור את שירותיו של מפקח בנייה מקצועי, שכן, צעד כזה חוסך הרבה זמן, בעיות שונות לאורך הדרך וגם הרבה מאוד כסף.

פחות טרחה ופחות מאמץ

פרויקט בניה של בית ולרוב גם שיפוץ מקיף מחייבים מכל העוסקים במלאכה להשקיע זמן רב ומקצועיות ניכרת. מי שלא עוסק בתחום, בבניה או בפיקוח בניה, זקוק להרבה מאוד זמן, מאמץ וטרחה בכדי לפקח על ההתקדמות ואף לפני כן – להשקיע לא מעט אנרגיות במציאת אנשי המקצוע המתאימים.

כאשר שוכרים את שירותיו של מפקח בניה מקצועי, הכל הולך חלק ומהר יותר, עם הרבה פחות מאמץ. המפקח מוריד מבעל הבית את מרבית המעמסה מעל הכתפיים, הוא גורם לדברים לנוע מהר יותר וקיים פיקוח מקצועי על כלל הגורמים המעורבים – החל מקבלני שלד, דרך מומחי האינסטלציה והחשמל וכלה בקבלני הגמר.

בלי ליקויים, בלי בעיות

היבט חשוב נוסף של מפקח בניה שנמצא בשטח הוא היכולת לאתר נקודות תורפה תוך כדי העבודה ולמנוע אי התאמות למפרט הנדרש או קיומם של ליקויים. כאשר לא קיים גורם מפקח מקצועי באתר עשויים להתרחש תקלות שונות וחשוב להוסיף שכמעט תמיד נוצרים ליקויים (חלקם מתגלים זמן רב אחרי האכלוס). כדי למנוע תקלות, ליקויי בניה ועוגמת נפש וכדי למנוע הוצאות רבות על תיקונים בהמשך הדרך – חשוב לדעת שיש על מי לסמוך ויש מי שמוודא בזמן אמת שהכול מתנהל כהלכה.

אפילו המחיר יורד

כאשר העבודה נעשית כמו שצריך, והפיקוח על אנשי המקצוע, על הספקים ועל הפועלים מתנהל ברמה השוטפת – לא רק זמן הביצוע מתקצר אלא גם מחיר הפרויקט כולו יורד. גם כשלוקחים בחשבון את עלות העבודה של מפקח הבניה מגלים שנחסך הרבה מאוד כסף. הכסף שנחסך הוא בזכות חיסכון בפעולות כפולות, עבודות תיקונים ועיכובים שנובעים מבעלי מקצוע בלתי מפוקחים. בצורה כזאת גם לא קיימת אפשרות של גביית מחירים לא ריאלית על ידי בעלי המקצוע והקבלנים השונים.

 

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »